Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koppel wilt niet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Koppel wilt niet kweken

    Hallo,

    Ik heb 2 koppels Japanse meeuwen, 1 koppel heeft al jongen maar het andere wilt maar niets doen.
    Ze zitten per koppel in een kweek kooi van 95x50x50(lengte x breedte x hoogte) binnen. Het koppel dat niet wilt kweken heeft wel al lang een nest gemaakt..

    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    Weet je zeker dat het geen 2 mannen zijn?
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      ja inderdaad het zouden goed 2 mannen kunnen zijn, het is namelijk niet te zien. Of mischien is het gewoon geduld.
      groeten gijs

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
        Weet je zeker dat het geen 2 mannen zijn?
        wat voor geluid maken ze allebei? Fluiten ze allebei een deuntje??
        Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

        Opmerking


        • #5
          Volgens mij fluit er maar eentje, het zal afwachten worden of ze iets gaan doen.

          Opmerking


          • #6
            Bij 2 mannen zingt meestal alleen de dominante. Als de andere een popje is en broeds is, zal je haar op een gegeven moment voorover zien buigen en met de staart trillen, zodat de man haar kan betreden. Als ze al een hele tijd samen zitten en er zelfs nog geen ei gelegd is, is OF je pop te jong, of is het geen pop.

            Luister ook eens naar hun normale roep; zijn die precies hetzelfde? Piet, piet? Een pop heeft er namelijk een duidelijk te onderscheiden rrrrrrr doorheen.
            Succes!
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #7
              ik heb hier ook een aantal japanze meeuwtjes mannen en popjes ze hadden laats 1 nest met 2 eitjes deze waren opeens weg .nu een nieuw nest maar ze leggen geen eitjes meer .
              wat heb ik een leuke hobby .
              juist vogels houden :) :)

              Opmerking

              Working...
              X