Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wim en bea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wim en bea

    ik wil mij even voorstellen ik ben wim vogel liefhebber heb in het verleden al 45 kanaries gehad maar ik kwam op een morgen bij de voliere toen vloog er nog 1 rond gauw gevangen en bij mijn vrouw binnen gezet weer naar buiten en binnen 15 min was alles weg binnenhok buitenren maar dat is 8 jaar geleden en het blijft kriebelen als je dan bij een ander kijkt. toch maar weer aan het bouwen gegaan ik had al tegen mijn vrouw verteld als ik 65 ben begin ik weer [is pas over 2 jaar] maar vast eens op internet kijken daar kwam ik een tegen. mooi broedhok 8 hokken in een blok van120x50x50 gebouwt door timmerman zag er netjes uit dus voor een leuke prijs gekocht met 5 kanaries en 5 japanse meeuwtjes en 3 zeebravinken het begin is er later meer groeten wim en bea

  • #2
    welkom op het forum, hoe waren al de vogels verdewenen? weggevlogen of gestolen?
    groeten gijs

    Opmerking


    • #3
      welkom Wim & Bea
      op de site veel lees en kijk plezier
      groet Ries

      www.vogelmarkt.nl

      Opmerking


      • #4
        nee gijs de buurjongen had mijn 3 krielkippen dood geschoten met zijn luchtbuks dus daar ben ik even verhaal wezen halen en een week later lagen al mijn kanaries dood in het hok dus rara maar bewijs het maar eens ik had er een moeten laten nakijken maar niet gedaan was boos gr wim

        Opmerking


        • #5
          Is die jongen niet helemaal goed ofzo?

          ik snap dat je gekke mensen hebt maar zo iemand moeten ze voorbarig opsluiten.
          groeten gijs

          Opmerking


          • #6
            welkom hier, wel een apart verhaal wat je vertelt Wim.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking

            Working...
            X