Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederland v Turkije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nederland v Turkije

    Ik kijk twee x per week Voetbal International en lees wat Nederlandse nieuwsbladen.
    Geen verrassing dus dat het Nederlands elftal op het moment maar een hele middelmatige middenmoter is op Internationaal gebied, en dat lieten sommige zelfingenomen speelertjes dan ook goed zien.

    Project voor muziek, op 't liedje van Guus kom nar huus


    Gelukkig regent het hier bij ons thuis op de boerderij en dat maakt een hoop goed.

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

  • #2
    Beste Kees,

    Het is inderdaad niet om aan te zien op dit moment. Echter ik loop regelmatig rond op De Toekomst (het jeugdcomplex van Ajax) en zie daar regelmatig jeugdelftallen van Ajax, PSV en Feyenoord spelen. Ik kan je verzekeren er zit een hoop talent aan te komen de komende jaren. Helaas zal dat nog minimaal 5-6 jaar duren voordat deze jongens vast in het Nederlands elftal spelen.

    Groet, Hans
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Voetbal International is niet bepaald het beste programma inzake "objectieve nieuwsgaring". Een aantal vooringenomen mensjes met allerlei zijdelingse belangetjes. Maar ondanks dat is het zeker zo dat de grote talenten zoals we die in het verleden op de Nederlandse velden hebben gezien, er op dit moment niet zijn. Mede veroorzaakt door de torenhoge salarissen waardoor de passie al snel minder wordt. De opstelling die Hiddink deze keer weer uit zijn hoedje toverde hielp ook al niet mee om er iets van te maken. Afellay die al jaren op allerlei velden in allerlei landen nul komma nul presteert en gisteravond dan ook met een luide plof door de mand viel. Maar ja, iedereen weet dat Ibi een oude vriend van Guus is. Wijnaldum die het internationale niveau bewezen niet aan kan, zie zijn resultaten tijdens de internationale wedstrijden van PSV. En zo kunnen we er nog wel wat opnoemen.

      Groet,

      Rob.

      Opmerking


      • #4
        het nederlandse voetbal ligt nationaal en internationaal wel een beetje op zijn gat ja.

        en dat zal voorlopig niet veranderen. financieel lopen we ook steeds verder achterop.

        neemt niet weg dat ik regelmatig in amsterdam een wedstrijdje ga kijken.....
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking

        Working...
        X