Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekvoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    ton en aadje het is niet leuk om onder een ander zijn duiven te schieten , deze man denkt en goudmijntje gevonden te hebben.

    Opmerking


    • #17
      Ter leering ende vermaeck

      [COLOR=#333333]
      In voorgaande eeuwen waren er lieden, die het hele land doortrokken met de meest wonderbaarlijke middeltjes.
      Tegen zweren, ontstoken voeten, jicht, loopneuzen en noem zo maar op.
      Niemand wist wat er in zat of waar het uit bereid was, men moest het maar geloven.
      Anno 2015 is het voorgaande in de geneeskunst niet meer denkbaar, maar er blijven in deze tijd altijd mensen bestaan, die beweren dat zij het ultieme middel voor bepaalde zaken verkopen.
      Wat erin zit wordt niet vermeld, men moet het maar geloven.
      [/COLOR]
      Haarlemmerolie bestaat nog steeds.



      Groet,

      Rob.

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door RobK Bekijk Bericht
        ja haha rob die ken ik, mischien moet ik daar eens een handeltje in beginnen voor €80 euro per flesje
        groeten gijs

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Josly
          Er is toch ook melding van een uniek nummer/kweeknummer?
          In zekere zin is het toch mogelijk om al of niet op waarheid te achterhalen.
          Gebruik eens de zoekterm:
          " Kweeknummer AP 369 "
          Bij onder andere kenteken AP wordt meermaals de link gelegd/gemaakt met Azie.

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door RobK Bekijk Bericht
            Haarlemmerolie bestaat nog steeds.

            Groet,

            Rob.
            Je hebt nu eenmaal diehards Rob.

            Opmerking


            • #21
              Nergens in 1 van de advertenties staat aangegeven dat AP 369 een kweeknummer zou zijn.

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
                Nergens in 1 van de advertenties staat aangegeven dat AP 369 een kweeknummer zou zijn.
                Klopt Eelke, het is een warrig verhaal.
                Mocht het een kweeknummer zijn, dan komt men bij een heel ander persoon uit, die hier helemaal buiten staat.
                Ik wordt moe van deze samenzweerderige veronderstellingen,waarbij ik mij echt afvraag, wie er schuilgaat achter deze persoon.
                Waarschijnlijk is onrust zaaien zijn hobby, de mijne absoluut niet.

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Josly
                  Beste Eelke.

                  Als het al of niet een kweeknummer is, wat is het dan wel?

                  Dan zijn eigenlijk sommige advertenties volgens de huisreglementen illegaal (Europese cultuurvogels).

                  Het zal wel geen toeval zijn, dat sommige advertenties al of niet werden/zijn verwijdert. En of al of niet werden/zijn aangepast.

                  Nogmaals een bewijs dat hobbymatig (vogelorganisatie) en bedrijfsmatig (online verkoop) gelijktijdig eigenlijk niet kunnen.
                  Want op deze manier worden mogelijk al of niet illegale praktijken gepromoot, mogelijk gemaakt.

                  Ps. heeft niks te maken met onrust zaaien. Maar wel met al het gene, datgene, wat op de werkvloer(en) wordt/worden vastgesteld.

                  Vogels verkopen/kopen via advertenties vogelbladen vogelorganisaties, is niet het zelfde als vogels verkopen/kopen via Internet/Online advertenties. Als het gaat om/over hobbymatig houden/kweken van zangvogels/siervogels.
                  Ik ben even de draad kwijt, maar volgens mij ging dit topic over kweekvoer Josly ?
                  Groeten Rob

                  http://www.bec-info.com

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door syriarubennoah Bekijk Bericht
                    Hallo. Heeft er iemand ervaring met het supplement van Ad Manders [ zie advertentie vogelmarkt.net]
                    Dit is het onderwerp van dit topic @JOSLY

                    Word jij nooit moe van jezelf met al je vragen, veronderstellingen, diepzinnige amper te volgen verhalen? Het lijkt soms wel multiple choice of een Josly-vragenuurtje.

                    Het lijkt dat je tijd teveel hebt en op internet discussies/gesprekken/vraagstukken plaatst om maar wat te doen te hebben.
                    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                    Opmerking


                    • #25
                      Misschien is AP 369 een geheime code? https://www.youtube.com/watch?v=-jtnu-T1NdM

                      De politie doet ook gewoon haar werk: https://www.youtube.com/watch?v=VddBKviTh94
                      Last edited by ele; 31-03-2015, 21:02.

                      Opmerking

                      Working...
                      X