Mededeling

Collapse
No announcement yet.

camera's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • camera's

    Hallo,

    Ik zie in deze rubriek hele mooie foto's van bijzondere soorten vogels. Een genot om naar te kijken!! Nu ben ik heel benieuwd welke camera's jullie gebruiken en wat jullie ervaring met de camera is. Ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe camera maar wil me eerst verdiepen. Ik hoop dat ik wat reacties mag krijgen
    Groeten Tom

  • #2
    Dag Tom,

    Ik gebruik een Pentax k7 en een Canon 40D, het kan waarschijnlijk altijd wel beter maar je moet denk ik kijken naar wat je te besteden hebt en wat je wil met je camera en lens uiteraard.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Dag Henk,

      Klopt, wat ik exact wil besteden weet ik nog niet precies. Denk 500-600 euro. Je moet toch ergens beginnen. Maar wil wel een mooie kwaliteit camera kopen. Daarom vraag ik het hier omdat ik wel weet wie welke fotos erop zet. Kan ik beetje vergelijken in kwaliteit op specificaties. Bedankt voor uw reactie
      Groeten Tom

      Opmerking


      • #4
        Hoi Tome,

        Er is zo veel te koop op het gebied van camera's dat je er duizelig van wordt.
        Ikzelf heb net opgewaardeerd van een Canon 7D naar de 7d MK II.

        Kijk eens rond op de vele You Tube filmjes op het internet. Verder is er het website dpreview.com als je wat dichter bij een keuze komt en een vergelijking tussen verschillende camera's wilt maken.

        Geen makkelijke keuze. Succes ermee.

        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #5
          Hoi kees!

          Dat het inderdaad geen gemakkelijke keuze gaat worden ben ik ook achter gekomen, ben inderdaad al veel filmpjes aan het kijken, wil graag een camera waar je ook behoorlijk mooie korte opnames kunt maken. Bedankt voor de sites.
          Groeten Tom

          Opmerking


          • #6
            Hoi,

            Ik ben veel gaan verdiepen en heb mijn keuze voor de camera gemaakt, dit wordt mijn eerste spiegelreflex dus ik begin met een Nikon d5300. Welke lens er bij komt weet ik nog niet maar begin met de kitlens. Dan gaan we maar proberen en kijken hoe hij bevalt. Je moet toch ergens mee beginnen zeg ik dan

            De site dpreview.com heeft me erg geholpen!! Bedankt
            Groeten Tom

            Opmerking


            • #7
              Goede keuze!

              Ik ben ook begonnen met de kitlens, daarna kom je er vanzelf achter wat je nog meer nodig hebt aan zoom bereik.

              Opmerking


              • #8
                Mooi begin voor je eerste slr.

                Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                Opmerking

                Working...
                X