Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: longonsteking vogel verhelpen

Junior lid
    Thanks
    0

longonsteking vogel verhelpen

hallo, VogelCafe bezoekers ,, ik ben ad uit tilburg en ben nioet zo lang begonnen met het kweken en broeden van Bicudo's of wel twatwa .. helaas ben ik erachter gekomen middels een dieren arts dat de bicudo een longontsteking heeft opgelopen , en waarschijnlijk had hij dat al voor de aanschaf.. Nu sta ik op het punt om de vogel beter te maken maar tips zijn welkom.. ik heb de twatwa een kuur gegeven van fungitraxx .. wie heeft daarmee ervaring.. ik ben al zo'n 2,5 week me bezig maar zonder resultaat. de vogel zit niet in de tocht is binnen in de woonkamer ook geef ik de vogel sinds kort palmolie gemengd in zaad , was een tip van een vogelkenner ivm vitamine A

meer tips zijn welkom .

zoals ik al zegd ik ben een beginner m.b.t te kweken en verzorgen van vogels .

momenteel lees ik veel op internet over het onderhouden van de bicudo / twatwa

mvg, Ad

Stamgast forpus's Avatar
    Thanks
    77
    welkom op het forum.

helaas kan ik je op dit gebied geen tips geven maar er zijn altijd wel leden die je op weg kunnen helpen.
    groeten gijs

Senior lid
    Thanks
    18
    gezasept, is een oud middel helpt ook tegen longontsteking

Junior lid
    Thanks
    0
    dankje Gijs .. afwachting van de leden

Junior lid
    Thanks
    0
    oke, dat had ik ook geprobeerd zo'n 5 dagen volgens gebruiksaanwijzing .. maar zonder beter resultaat

Senior lid
    Thanks
    5
    ik ben al zo'n 2,5 week me bezig maar zonder resultaat.