Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Diverse paartjes, verschillende soorten parkieten gestolen......Almelo

Junior lid
    Thanks
    0

Diverse paartjes, verschillende soorten parkieten gestolen......Almelo

Woensdagmiddag of in de nacht van woensdag op donderdag (28-29 januari) zijn er vier paartjes parkieten uit de volière in Almelo (Windmolenbroek) gestolen.
    Een paartje Kakariki's, een paartje witkop Valkparkieten, een paartje roodbuik Turquosine's (waarvan de man erg bont van kleur is.....veel gele veren) en een paartje Stanley Rosella's (nog niet helemaal op kleur) zijn uit mijn volière gestolen.
    Het moet iemand zijn die bekent is met mijn volière en de situatie, aangezien de tuin niet te bereiken is via de openbare weg. De daders hebben alleen via het garagedak of via de tuinen van de buren bij mijn volière kunnen komen.
    Hierbij dus weer een waarschuwing voor een ieder die vogels verkoopt, laat geen vreemde meelopen naar je volière.....waarschijnlijk is het bij mij op die manier gebeurd, aangezien ik vaak jonge grasparkietjes verkoop en nog al eens kopers daarvan vol trots mijn volière laat zien.
    Mocht iemand iets zien of horen over mijn vogels, graag reageren!

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    285
    zwaar kl*te voor je.

hoop voor jou, dat ze iemand aanhouden.

Senior lid
    Thanks
    3
    Beste Cyrillus,
    Je schrijft dat je vogels aan huis verkoopt. Heb je recentelijk nog een of meerdere emails gekregen van een persoon die ook bij jou is langsgeweest? Zo ja, de politie kan het ipadres achterhalen. Volgens mij is recentelijk bij een ander vogelvriend (rob?) hetzelfde gebeurd. Als hij ook aangifte doet, wie weet hebben we die l.l dan te pakken.
    Helaas zal hij of zij mijn posting ook zien.

Junior lid
    Thanks
    0
    Hallo Pico,
    Bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste tijd geen vogels meer verkocht. De laatsten waren in sept/okt en die mensen reageerden allemaal door mij te bellen. Ik heb nu besloten om geen vogels meer aan huis te verkopen, maar deze naar de koper te brengen of ze naar een opkoper te brengen, zodat ik geen pottenkijkers meer in en om het huis heb. Voor de winst hoef je het toch niet te doen.....dan maar iets minder krijgen voor de vogels of iets meer kosten maken, dan dat ongenode gasten ze zonder toestemming op komen halen!

Soortgelijke onderwerpen

1. verschillende soorten sijzen
    Door bas097 in forum Europese cultuurvogels
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 20-03-2012, 01:02
  2. hoe zet je verschillende soorten zang op je mobiel?
    Door liviusvandercammen in forum Vruchten en insekteneters
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 10-12-2010, 09:36
  3. Verschillende soorten
    Door kris in forum Kanaries
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 08-01-2010, 10:23

Forum Rechten