Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onze vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #91
    Ok weer ontnuchterd qua kleur van veerdek en poot.
    Toch een mooi lijstje Hans.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #92
      Met ruim 5600 exemplaren in 72 soorten hoor je mij niet klagen hoor!
      Amigo de los Psittacidos

      Look deep into nature and you will understand everything better

      Opmerking


      • #93
        Inderdaad een mooi aantal, zowel in soorten.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #94
          Net het maart nummer van Onze Vogels doorgebladerd en meteen bij het oud papier gedaan. Wanneer leert de bond nu eindelijk eens dat het grootste deel van haar leden helemaal geen interesse in tentoonstellingen heeft, laat staan in de Mondial?
          Als je wilt groeien en nieuwe leden wilt werven zul je toch meer moeten doen dan je richten op een beperkte groep van tentoonstelling liefhebbers.

          Opmerking


          • #95
            Ik vond het wel interessant om te lezen.....

            Maar mis wel het maandelijkse gebeuren, wat er normaal in staat.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #96
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #97
                klein stukje gelezen maar daarna ook gouw in de papierbak gedaan. of het allemaal klopt wat er staat zet ik een groot vraagteken bij.
                groet Ries

                www.vogelmarkt.nl

                Opmerking


                • #98
                  Waar heb je dan je vraagtekens bij ?

                  Waarom zouden ze een verkeerd beeld schetsen ?
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #99
                    Ach Ton alleen al in het voetlicht halen enkele medaille winnaars met 25 stammen en 30 enkelingen kosten toch bijna €1800,- euro inschrijven.Hoezo hobby?

                    Opmerking


                    • Die heeft zeker veel gekweekt.....

                      Ik weet daar niks van, Kan Ik geen mening over hebben.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • Ik kom niet zo vaak meer op Vogelcafe want ik vind het een beetje achterhaald. Moet toch even reageren op de negatieve berichten hier betreffende de wereld TT in Zwolle.
                        Ik ben er speciaal vanuit Nieuw Zeeland voor over gekomen! Was niet teleur gesteld en heb er samen met een goede vriend twee hele - maar vermoeiende - dagen doorgebracht. Het aantal bezoekers en het feit dat je er op de Zaterdag wel over de hoofden kon lopen zegt toch al genoeg.
                        Maar zoals we hier zeggen: You can only please some of the people some of the time.

                        Kom dan eens van je kont af en schrijf een artikeltje voor Onze Vogels, is het probleem meteen opgelost.

                        Gr Kees,
                        Tauranga, Nieuw Zeeland

                        Opmerking


                        • Dan moet je maar afwachten of het geplaatst wordt,Rupicola zijn inbreng werd in ieder geval niet gewaardeerd.Als je de mondiale editie leest neigt het wel een beetje naar borstklopperij.Waar ik me als ringencommissaris aan stoor is dat de ringformulieren op de zelfde pagina staan dan artikel Waterslagers.Onder het motto wie niet wil scheuren moet maar downloaden en wie dat niet kan,kan altijd nog bij de ringencommissaris terecht.

                          Gr Jan.

                          Opmerking


                          • Amigo de los Psittacidos

                            Look deep into nature and you will understand everything better

                            Opmerking


                            • Klein berichtje voor Rupicola, heb jij nog hetzelfde e-mailadres? Zo ja dan verneem ik het vanzelf wel.
                              Last edited by Henk3; 10-05-2019, 21:29.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

                              Mijn website:

                              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                              Opmerking


                              • Persoonlijk vind ik het ook erg jammer dat het alleen om de show ging, heel event natuurlijk.
                                Maar wees eerlijk als we het alleen van de shows moeten hebben en het houden van vogels als bijzaak zien is het snel gebeurd.
                                Ik heb ook maar eens een van mijn kweek verslagen naar de bond gestuurd.
                                Benieuwd hoe het nu verder opgepakt gaat worden.
                                Last edited by Ben86; 11-05-2019, 13:09.
                                Groeten, Ben

                                Opmerking

                                Working...
                                X