Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 102 van de 102

Onderwerp: Onze vogels

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    95
    Ik kom niet zo vaak meer op Vogelcafe want ik vind het een beetje achterhaald. Moet toch even reageren op de negatieve berichten hier betreffende de wereld TT in Zwolle.
    Ik ben er speciaal vanuit Nieuw Zeeland voor over gekomen! Was niet teleur gesteld en heb er samen met een goede vriend twee hele - maar vermoeiende - dagen doorgebracht. Het aantal bezoekers en het feit dat je er op de Zaterdag wel over de hoofden kon lopen zegt toch al genoeg.
    Maar zoals we hier zeggen: You can only please some of the people some of the time.

Kom dan eens van je kont af en schrijf een artikeltje voor Onze Vogels, is het probleem meteen opgelost.

Gr Kees,
    Tauranga, Nieuw Zeeland

Senior lid
    Thanks
    131
    Dan moet je maar afwachten of het geplaatst wordt,Rupicola zijn inbreng werd in ieder geval niet gewaardeerd.Als je de mondiale editie leest neigt het wel een beetje naar borstklopperij.Waar ik me als ringencommissaris aan stoor is dat de ringformulieren op de zelfde pagina staan dan artikel Waterslagers.Onder het motto wie niet wil scheuren moet maar downloaden en wie dat niet kan,kan altijd nog bij de ringencommissaris terecht.

Gr Jan.

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011

Soortgelijke onderwerpen

1. onze vogels
    Door jan-elst in forum Films foto's en meer mooi's
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 28-06-2012, 11:59
  2. onze vogels
    Door Ton in forum Europese cultuurvogels
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 26-06-2012, 21:42
  3. onze vogels