Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 77 van de 77

Onderwerp: Onze vogels

Stamgast rupicola's Avatar
    Thanks
    39
    Miljoenen artikelen
    In dit geval de Hyacinthara, maar de afgelopen jaren kwamen met regelmaat pracht covers voorbij, terwijl de inhoudelijke bijlage simpelweg ontbrak. Echt jammer!

Mag ik uit de titel van je artikel (en je aanwezigheid op dit forum) voorzichtig concluderen dat het 'vogelvirus' nog wel aanwezig is?
    Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    280
    dat mag je wel concluderen ja, momenteel geen vogels, maar het heeft nog steeds mijn interesse.

vind het ook leuk om mijn ervaringen te delen, en af en toe rolt er dan een artikel uit.......

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461
    Mooi leesbaar stukje in OV Ton. Er staan wel een paar woorden in herhaling maar dat mag de pret niet drukken.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    280
    Dank je Henk......

Stamgast van Tuijl's Avatar
    Thanks
    43
    inderdaad leuk om te lezen Ton, erg mooie vogels die sialia's, je zou ze meer willen tegenkomen. Gelukkig viel er weinig aan te 'storen', aan jouw artikel .

De moed zakte me in de schoenen toen ik op blz 6 en 7 een verhaal las van vader en zoon die speciaal een foto instuurde met tekst erbij, en dat vervolgens die foto niet geplaatst wordt...

Ook het 'Honing' verhaal sprong van de hak op de tak, ik mis 2 tot 3 stappen die het verhaal een stuk duidelijker hadden gemaakt.

En de beste man met zijn reeks: 'De nationale vogel van' had ook weer 2 bladzijden te veel. 4 afbeeldingen van een vogel en een afbeelding van een vlag van een klein eilandje waren de moeite waard, maar de foto ingestuurd door vader en zoon (blz7) was kennelijk te min?
    In tegenstelling tot vorige maand (Steenarend) is de montserrat troepiaal wel een vogel die in het vraagprogramma staat van de NBvV, maar het aantal vogels is te tellen op 2 handen. En naar mijn weten is deze soort enkel in het bezit van Avifauna. Wederom een verhaal van 2 pagina's waar qua inhoud een hoop wordt gemist.

Ik zit hier nu wel een hoop gal te spuwen, maar ik hoop het goed te maken, van mijn hand liggen 2 artikelen op de plank.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461
    Deze maand kan één ieder de enquete invullen (heb het formulier al doorgelezen), voor zichzelf of met de hele vereniging. Hopelijk komt dat het maandblad ten goede maar ja, het zal nadien ook door mensen gedaan worden en foutloos zal het wel niet worden.

Senior lid
    Thanks
    131
    Dat van probleem honing roept vragen op.Wordt toch ook gebruikt menselijke consumptie.Dacht dat preventief bestrijding varroamijt met chemische middelen gebeurde.Ben je 15 maanden lid en wil je een leuk moment aan je mede liefhebbers laten zien,maar helaas.Hoop dat het plezier dat Sem en Jaco aan onze hobby hebben er niet minder om is geworden zij hebben in ieder geval de foto nog.

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Soortgelijke onderwerpen

1. onze vogels
    Door jan-elst in forum Films foto's en meer mooi's
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 28-06-2012, 11:59
  2. onze vogels
    Door Ton in forum Europese cultuurvogels
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 26-06-2012, 21:42
  3. onze vogels
    Door Birdmann_ in forum Overige berichten