Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onze vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Ik vond het ook een mooi stuk om te lezen, weer eens wat anders zo'n vogelreisverslag.

    Opmerking


    • #17
      Minpuntje vind ik dat ze artikelen uit andere tijdschriften plaatsen. Het artikel over patrijzen stond ook al in het kleindiermagazine.
      Ik en met mij denk ik meerdere zijn hier ook lid van. Dus hebben we dit al gelezen.
      Stukje lees plezier minder dus.

      Groetjes
      Jos

      Opmerking


      • #18
        Minpuntje vind ik dat ze artikelen uit andere tijdschriften plaatsen.
        Als lezer/consument wel begrijpelijk, maar anderzijds hangt er aan exclusiviteit uiteraard ook een prijskaartje.
        Dat betekent rechtstreeks dat de kosten van een 100% exclusief maandblad hoger zullen worden en de abonnementstarieven evenredig zullen stijgen.

        Neem daarbij het gegeven dat er gemiddeld in NL bijzonder weinig wordt betaald voor een goed artikel.
        Dat is op zich niet zo erg en bovendien een kwestie van al dan niet overeenkomen, maar een exclusiviteitseis past daar dan weer niet bij.

        Het leven zit vol keuzes!
        Amigo de los Psittacidos

        Look deep into nature and you will understand everything better

        Opmerking


        • #19
          Heel jammer dat ik dit blad niet heb, ik had het artikel graag gelezen.
          Ben lid van de Belgische bond. Daar staan natuurlijk ook leuke en mooie artikelen in.
          Maar een artikel van een forumlid, is dan toch wel weer speciaal.
          groetjes
          Heidi

          Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #20
            als je mij je adres geeft, als je wil, dan stuur ik ze als ze alle 3 uit zijn naar je toe.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #21
              Hartelijk dank Ton, ik heb je gemaild.
              groetjes
              Heidi

              Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #22
                Dankjewel jongens! Leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt. Had de stukken al maanden geleden instuurd dus voor mij was het ook een verrassing wanneer ze erin zouden komen.

                Ik had nog wat goed te maken door de weinige foto's die ik hier op VC had gezet. Dit is een beetje mijn goedmakertje
                Last edited by van Tuijl; 29-06-2016, 17:49.

                Opmerking


                • #23
                  Coen, zojuist je laatste deel van je Reisverslag gelezen.

                  Bedankt voor het delen en het mee laten genieten van je vogelavontuur.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #24
                    het was een mooie reportage Coen, mooi gedaan....
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #25
                      Dank zij Ton heb ik de reisverslagen van Coen ook kunnen lezen.
                      Gisteravond in een adem uitgelezen.
                      Heel mooi verslag Coen, Geweldig. Je hebt daar een mooie tijd gehad.

                      En Ton nog hartelijk bedankt voor het toesturen van de bladen.
                      groetjes
                      Heidi

                      Neem eens een kijkje op mijn site.
                      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                      Opmerking


                      • #26
                        Leuk om te horen dat het is bevallen

                        Opmerking


                        • #27
                          van mij ook de complimenten Coen, leuk geschreven over die mooie tijd in australie.....
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • #28
                            Volgens de heer Saes is het slecht gesteld met de inhoud van Onze Vogels, gelukkig liet de beste man deze maand zien hoe we dit naar een 'hoger'(?) niveau kunnen tillen.

                            Ik ben benieuwd hoe jullie het stukje: 'Kritisch noten' hebben gelezen

                            Opmerking


                            • #29
                              Ik vindt het om in voetbal termen te spreken wel een goede voorzet,maar wie kopt hem in? Dankwoord:Als alle keurmeesters zulke dankwoorden gaan publiceren is het blad weldra gevuld.Ook een paar pagina,s verkapte reclame vult goed.Dat de technische commissie tropen& parkieten het boete kleed aantrekt is lovenswaardig maar roept meer vragen op dan er antwoorden zijn.Mis nog steeds de namen van de algemene kampioenen van vogel 2017.

                              Opmerking


                              • #30
                                Naar mijn beleving is de 'balans' (tropen - europees - kromsnavels en overige soorten) voorzichtig aan het herstellen en dat lijkt mij een goede ontwikkeling.

                                Het veelbesproken punt van kritiek, ' mooie coverfoto, maar geen bijbehorend artikel' is inmiddels ook weer hersteld.


                                Verder vond ik het stukkie over dat ringstation wel interessant!
                                Last edited by rupicola; 15-04-2017, 19:36.
                                Amigo de los Psittacidos

                                Look deep into nature and you will understand everything better

                                Opmerking

                                Working...
                                X