Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tt-vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • tt-vogels

    Na een mooi tt-seizoen mogen onderstaande vogels een negental maanden rusten, ruien, baden, kibbelen, de vleugels strekken, ...

    exoot x kanarie






  • #2
    europees x kanarie



    Opmerking


    • #3
      europees x europees

      Opmerking


      • #4
        europees x exoot





        Opmerking


        • #5
          mooie vogels vooral de laatste 2 plaatjes vind ik erg mooi, er zit putter in maar wat is de andere ouder geweest ?

          mvg

          HJ de Graaf

          Opmerking


          • #6
            zijn zeker mooie vogels. hoe heb je het gedaan op de TT ? heb je goeie punten gescoord ?
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              mooie vogels bramsijscabaret. zo als ton vroeg goed gedaan bij de TT
              groet Ries

              www.vogelmarkt.nl

              Opmerking


              • #8
                Een paar keren eerste in het klassement, bijna altijd top vijf buiten eenmaal negende plaats. Nieuw record voor mezelf met een totaal van 21 kampioenen op 1 tt. Ik teken onmiddellijk voor gelijkaardige resultaten volgend jaar. De laatste hybriden zijn Chinese groenvink agaat x putter major agaat. Dit is ook het leuke aan spelen met hybriden, die moet je achteraf niet inschakelen voor de kweek.

                Opmerking


                • #9
                  dat is een nette resultaat barmsijscabaret
                  groet Ries

                  www.vogelmarkt.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    mooie resultaten hoor.....
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #11
                      2e foto, zijn dat Zwartkopsijs x kanarie hybriden?

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Willie Kuijpens Bekijk Bericht
                        2e foto, zijn dat Zwartkopsijs x kanarie hybriden?
                        Klopt, dit zijn twee poppen. Eentje met gele grondkleur (de groene) en eentje met witte grondkleur ( de blauwe). Heb hier ook nog enkele mannen van, zowel groene als blauwe.

                        Opmerking


                        • #13
                          Heb voor 2015 ook een koppel opgezet, Zwartkopsijs x Zwart Kobalt geel.

                          Opmerking


                          • #14
                            waarom de kobaltfactor?

                            Opmerking


                            • #15
                              Je zult de kobaltfactor niet terug zien in de Hybriden, maar een split Cobalt kanarie is meestal beter van grondkleur, dit verwacht ik ook terug te zien in de Hybriden. Dit is een theorie van mij die ik in 2015 eens wil proberen.

                              Opmerking

                              Working...
                              X