Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kapoetsensijsjes kunnen (weer) vliegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kapoetsensijsjes kunnen (weer) vliegen

    Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
    uit het restant de rest van het land.

  • #2
    Lastig om hier een mening over te geven,maar mijn idee?
    Ik had ze laten zitten,denk dat die persoon wel degelijk wist wat hier aan hand was.
    Voor misschien €20 meer had je een prachtig koppel gehad,nu zit je er mee en ben je gewoon belazerd.
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk Bericht
      Lastig om hier een mening over te geven,maar mijn idee?
      Ik had ze laten zitten,denk dat die persoon wel degelijk wist wat hier aan hand was.
      Voor misschien €20 meer had je een prachtig koppel gehad,nu zit je er mee en ben je gewoon belazerd.
      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
      uit het restant de rest van het land.

      Opmerking


      • #4
        Fons, vraagje:
        Heb je ze nu buiten zitten?
        Zo ja, is dat geen probleem? ( vocht en kou)

        Opmerking


        • #5
          Ze zitten binnen op ongeveer 16 graden. Ze kunnen door het vlieggat naar buiten, maar ze blijven binnen.
          De man is vorige week even buiten geweest, maar ging al snel weer naar binnen.

          groetjes fons
          Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
          uit het restant de rest van het land.

          Opmerking


          • #6
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by populier; 14-12-2014, 12:06.
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              Dat ze lang blijven zitten als je in de buurt bent, komt niet omdat ze rustig zijn, maar omdat ze niet goed zijn.
              Ik hoop van harte dat je ze in conditie krijgt.
              Dat ze moeilijk konden vliegen kan er zeker aan liggen dat ze te klein hebben gezeten.
              Sommige vogels zitten in vreselijke kleine kooien, dat moest verboden worden.

              Ik kocht enkele maanden geleden een kapoetsensijs pop die ooglijk wel goed was, maar ik had mijn twijfels.
              Helaas enkele dagen thuis werd het hopeloos. Het verbaasd me elke dag weer opnieuw dat ze er nog is.
              Inzetten voor de kweek gaat niet gebeuren komend seizoen, ben bang dat ze dit niet zal overleven.

              Dat die van jouw het nu beter hebben, dat geloof ik direct.
              Hoop dan ook dat, net als het koppel wat Michael ooit heeft gehad, het goed komt met ze.
              Met die pop van mij gaat het niet goed komen.

              Succes in ieder geval.
              En veel plezier ermee.
              Last edited by loodje; 14-12-2014, 12:25. Reden: iets vergeten te melden
              groetjes
              Heidi

              Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #8
                Begrijp me niet verkeerd,het is mooi dat je het gedaan hebt en ik hoop ook dat het een mooi stelletje is/ wordt.
                Ik hebt het ooit ook eens gedaan,ook een beetje uit medelij,een koppel vogels gekocht.
                Bij mij is dat dus niet goed afgelopen en doe het dus niet meer.
                Wat dat onverwant betreft,ik koop geen koppel bij een kweker maar losse vogels of als ik een koppel koop zorg ik dat er zelf al een stel heb zitten zodat ik ze evt onverwant kan samen stellen.
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #9
                  Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                  uit het restant de rest van het land.

                  Opmerking


                  • #10
                    Een vriend van me heeft ooit op een keuringsdag van de WAS een schitterend koppel kapoetsen gekocht voor de hoofdprijs van €125,-. Ik geloof dat dit koppel nu voor het derde jaar op rij geen enkel bevrucht eitje heeft geproduceerd.

                    M.a.w. niet alles wat duur en prachtig is hoeft goed te zijn.

                    Ik heb mazzel gehad met mijn koppel destijds, ik moet zeggen dat het wel een jaar geduurd voordat heeft dat deze vogels een beetje er goed uit zagen en naar mijn idee een beetje gezond waren.

                    Dus even geduld en veel plezier met deze kneusjes.
                    Groeten Michael

                    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                    Opmerking


                    • #11
                      Bedankt Michael, misschien heb ik straks net zoveel geluk. We blijven hopen.

                      groetjes fons
                      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                      uit het restant de rest van het land.

                      Opmerking

                      Working...
                      X