Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gold patee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gold patee

    Heeft er iemand ervaring met Gold patee inlandse vogels van het merk Orlux?
    Ik heb dit product vandaag zien staan op de gouden ring show. Ik zou het wel proberen maar het wordt verkocht per 5kg.
    mvg T

  • #2
    met de patee zelf heb ik geen ervaring.

    dat het per 5 kg word verkocht, is niet erg als je 100 vogels hebt, dan is het zo op denk ik.

    maar als je rond de 20 vogels hebt, is een kilo verpakking beter inderdaad.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Mij gaat het vooral om het graag eten door de vogels. Dit is hier het probleem als ik een commercieel eivoer koop.als ze het niet willen eten sta je daar met de 5kg...

      Opmerking


      • #4
        heb er geen ervaring mee, maar bij mijn oom namen ze het goed op. gisteren nog nagevraagd
        groeten gijs

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door miro Bekijk Bericht
          Mij gaat het vooral om het graag eten door de vogels. Dit is hier het probleem als ik een commercieel eivoer koop.als ze het niet willen eten sta je daar met de 5kg...
          vaak kan je op een beurs, een klein beetje mee krijgen, en dat dan om te proberen voor je vogels.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            miro ik heb het vorig broedseizoen gegeven en ik ben er niet enthousiast over, bij mij wilden ze het slecht eten, ze eten er wel van maar laten veel liggen, gold patee kanaries 17% eiwit word hier wel goed gegeten en is maar 1,5% eiwit lager ten opzichte van gold patee inlandse vogels 18,5%, en deze zijn er ook in kilo verpakking, ik kweek putters goudvinken kapoetsen en kanaries, en krijg ze hier goed mee groot, en verder geef ik ze de nodige diepvries pinkys.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door binkie Bekijk Bericht
              miro ik heb het vorig broedseizoen gegeven en ik ben er niet enthousiast over, bij mij wilden ze het slecht eten, ze eten er wel van maar laten veel liggen, gold patee kanaries 17% eiwit word hier wel goed gegeten en is maar 1,5% eiwit lager ten opzichte van gold patee inlandse vogels 18,5%, en deze zijn er ook in kilo verpakking, ik kweek putters goudvinken kapoetsen en kanaries, en krijg ze hier goed mee groot, en verder geef ik ze de nodige diepvries pinkys.
              Ok hier heb ik iets aan! Ik kweek ook putters, sijzen, barmsijzen en een beetje kruisingen. Ik zal eens een kilotje gold patee voor kanaries halen om te proberen. Bedankt Tom

              Opmerking

              Working...
              X