Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer lege kooien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • weer lege kooien!

    83-jarige opa beroofd van 350 vogels



    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

  • #2
    het moet echt niet gekker worden. die vent komt hier nooit meer bovenop.

    Opmerking


    • #3
      Was gisteren op SBS6, trieste zaak,en inderdaad of die man daar ooit weer boven op komt.
      Ze kunnen nergens meer vanaf blijven.
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        Zojuist in De Telegraaf: video opname slachtoffer.



        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #5
          Hallo

          Weet iemand ook het kweeknummer van deze man?
          Dan kunnen we er tenminste naar uitkijken.
          Zag vanmorgen toevallig veel van de soorten die de man kwijt is op de markt in Barneveld.
          Niet gezegd dat het zo is ,maar dan kunnen we tenminste even controleren.

          M.vr.gr.Evert-jan

          Opmerking


          • #6
            Ik heb inmiddels via via vernomen, dat verschillende vogelliefhebbers vogels willen schenken aan de gedupeerde.
            Een mooi en collegiaal gebaar, waaraan ik ook wil deelnemen om deze zwaar gedupeerde liefhebber enigszins weer op weg te helpen.
            Tenslotte is het te gek voor woorden, om door de hebzucht van een stel schlemielen, deze man zijn hobby te laten verpesten.
            Last edited by Drum; 05-11-2014, 18:26.

            Opmerking


            • #7
              dat ze dit zomaar doen he!

              goed dat sommige mensen vogels willen schenken, zodat deze man toch nog van zijn vogels kan genieten.

              begin zelf zo langzamerhand ook eens bang te worden...
              groeten gijs

              Opmerking


              • #8
                Ik lees net, dat in dezelfde nacht in Kerkdriel 27 vogels zijn gestolen bij een 74 jarige liefhebber.
                Begint een beetje op een georganiseerde actie te lijken.

                Opmerking


                • #9
                  voor zo`n man is het erg triest, en wat schiet de dief hier mee op ? een beetje geldelijk gewin. hoop dat z`m pakken, en m aan z`n b*llen ophangen.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #10
                    Zooo, dit is erg! Zo verdrietig voor die meneer. Waarom doet iemand dat een ander aan??
                    Ook al krijgt hij zijn hokken weer vol, het is toch heel anders dan zijn eigen vogels.
                    Vreselijk dat mensen andere mensen zo enorm kwetsen alleen maar om aan gratis geld te komen. Bah!
                    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Schandalig, maar ja voor een crimineel is dit niks. Als Drum gelijk heeft (zie hierboven), dan zullen de tentoonstellingen aan de beurt zijn. Een ieder die hierbij betrokken is: neem voorzorgsmaatregelen.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
                        Ook al krijgt hij zijn hokken weer vol, het is toch heel anders dan zijn eigen vogels.
                        Wees blij, dat er nog medeliefhebbers zijn, die deze man willen helpen.
                        Anders staat hij echt met lege handen en iets is altijd beter dan niets.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk Bericht
                          Wees blij, dat er nog medeliefhebbers zijn, die deze man willen helpen.
                          Anders staat hij echt met lege handen en iets is altijd beter dan niets.
                          Het was een goedbedoelde opmerking van mij! Juist omdat ik weet hoe dierbaar bepaalde vogels voor je zijn!
                          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                          Opmerking

                          Working...
                          X