Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afmetingen insecten doosje 1L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Ja hoor, bij mij gaan de wormpjes in een dichtgeknoopt diepvrieszakje gewoon tussen onze eigen etenswaren. Elke dag haal ik er een theelepeltje wormpjes uit en de rest gaat weer terug. Mijn echtgenote heeft hier geen probleem mee.

    groetjes fons
    Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
    uit het restant de rest van het land.

    Opmerking


    • #17
      als de wormen goed ingestopt zitten, is er niets mis mee
      groeten gijs

      Opmerking


      • #18
        hier gaan ook de doosjes met wormen, tussen het brood, en wat er nog meer in ligt.

        het is diepvries, ook al zou er wat uit het doosje vallen, is het niet bedorven of wat dan ook.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #19
          Ik heb een eigen lade in de vriezer en alles zit goed verpakt.
          Pinkies,buffalo's,miere eitjes,maar ook vuurdoornbessen etc.
          De onderste lade kan meestal toch niet veel in omdat daar de motor achter zit,dus veel ruimte is moeders dan niet kwijt.
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #20
            Insectenpate? Is dit gewoon droog? En dit kan ter vervanging van pinkies en buffalows voor groot brengen van jonge diene? Dachtdat dit gewoon eten was voor insecteneters.

            Opmerking


            • #21
              Heb vandaag bij een andere vogelzaak geweest en deze had wel levende buffalows. Dus ga het hiermee probere de eventuele jongen groot te brengen. Mecikes voor ieders reactie.

              Opmerking

              Working...
              X