Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke Conifeer soort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welke Conifeer soort

    ik wil wat coniferen in pot gaan zetten in mijn nieuwe voliere
    en wel tegen een achter zijkant aan zodat daar mischiens de sijsjes in gaan broeden of mijn toekomstige putters

    maar welke soort Conifeer .is nu het best ik wil hem wel in pot zetten hij mag plus-2meter hoog worden
    wat heb ik een leuke hobby .
    juist vogels houden :) :)

  • #2
    De Thuja Brabant kan in pot.

    Thuja 'Brabant' voor een dichtbegroeide haag in uw tuin. Bestel online uw haagplanten van Thuja 'Brabant' en ontdek alle informatie voor verzorging en onderhoud. Snelle levering en scherpe prijzen.


    Bij mij hebben sijsjes en putters nog nooit gebruik gemaakt van mijn coniferen.

    Putter nesten moeten hoog en zonnig hangen die gaan niet in donkere coniferen broeden.

    Maar wie weet lukt het jou wel.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Bedank voor je antwoord en je link Michael
      als ze er geen gebruik van maken staat er toch weer wat levend groen in
      wat heb ik een leuke hobby .
      juist vogels houden :) :)

      Opmerking


      • #4
        Click image for larger version

Name:	S8300586.jpg
Views:	9
Size:	72,7 KB
ID:	432678
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by populier; 03-11-2014, 15:17.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          de nieuwe voliere is maar 1 meter breed heb ze op bandjes staan plus er liggen trotroir tegel in als vloer
          achter door aan de zijkant heb ik een stukje grond gelaten .maar ik ben bang als ik de coniferen in de vaste grond ga zetten ze me of d ebandjes gaan optillen of de tegels met hun wortels vandaar wilde ik ze in pot
          wat heb ik een leuke hobby .
          juist vogels houden :) :)

          Opmerking


          • #6
            de wortels van een conifeer gaan zeker niet je bandjes op tillen. over het merendeel groeien die meer naar beneden dan opzij namelijk.

            planten in de volle grond, groeien stukken beter dan die in een pot. dus dat heeft wel de voorkeur.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Heb net een haselaar struik gekregen
              die wil ik er ook in , er komen in deze voliere wat kanarie,s 4 stuks 3 popjes 1 man plus koppeltjesijsjes en mischiens koppel puters groen komt er dus zeker in
              morgeneens na het tuincentrum om te kijken voor een mooie conifeer dan zal ik deze in vole grond zetten
              wat heb ik een leuke hobby .
              juist vogels houden :) :)

              Opmerking


              • #8
                kanaries hebben al het groen toch anders snel kaal!
                groeten gijs

                Opmerking


                • #9
                  Zouden ze ook een conifeer snel slopen
                  of staat die wel een tijdje gedurende de broedtijd
                  wat heb ik een leuke hobby .
                  juist vogels houden :) :)

                  Opmerking


                  • #10
                    Vandaag 3 vlierbesstruiken uitgedaan en in pot gezet tot het voor jaar als ze goed zijn uitgelopen zet ik ze in de voliere,s
                    Nu nog 2 kerstboompjes kijken wat er na de kerstmis ergens buiten staat om met het grofvuil te worden opgehaald ,zo heb ikzomers weer wat groen in de voliere,s

                    Grote zak met kunst planten en kunst kersboom takken heb ik ook nogvolop liggen
                    wat heb ik een leuke hobby .
                    juist vogels houden :) :)

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik zou de vlieren nu nog in je voliere zetten als het kan, als ze uit lopen zijn ze moeilijk over te zetten in het voorjaar, ze hangen meteen slap en dan is het maar de vraag of ze het overleven.
                      Groeten Michael

                      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                      Opmerking


                      • #12
                        van een conifeer word veel minder gegeten, dan de andere planten, maar kanaries en putters eten overal aan.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik heb de vlier in een potgezet en die gaan dus van het voorjaar als ze goed uitgelopen zijn met pot en al de voliere,s in

                          Ik heb ook nog wat jonge braam stekken in pot gezet, deze braamranken hebben wel stekels ,maar die kunnen toch ook wel in de voliere bij kanarie,s neem ik aan
                          conifeer moet iknog voor gaan kijken
                          hoop dus komend jasr op een fleurige grorne voliere zou lang het duurt
                          wat heb ik een leuke hobby .
                          juist vogels houden :) :)

                          Opmerking


                          • #14
                            bramen kunnen wel ik de voliere ja. maar ik denk niet dat er ook bramen aan zullen komen want de vogels zullen je voor zijn...
                            groeten gijs

                            Opmerking


                            • #15
                              Bramen voor eigen gebruik staan in de tuin
                              dus die wat in de
                              voliere gaat mogen ze gerust de bramen van opeten
                              wat heb ik een leuke hobby .
                              juist vogels houden :) :)

                              Opmerking

                              Working...
                              X