Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Listerine voor de T.T.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Listerine voor de T.T.

    Hallo,

    Nu het weer T.T.-tijd is kooi ik de vogels op in tt-kooien. Om de vogels wat rustiger te maken besproei ik de vogels dagelijks met water en daaraan toegevoegd listerine. Om de veren te laten glanzen. Maar nu weet ik niet meer precies hoeveel druppels ik deed op een liter. Weet iemand dit en moet je ook nog een bepaalde tijd van tevoren stoppen(bv: een week van te voren stoppen, dan alleen nog met water besproeien). Als hier iemand wat meer verstand van heeft dan hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Lukas Hoekman

  • #2
    Beste Lukas,

    Dit lijkt me puur slecht. Het is voor mensen al 'niet om in te slikken'. Waarom zou je het dan vogels geven? Ze gaan daarna toch hun veren poetsen? Dus krijgen het binnen.

    Groetjes, Chantal

    ps dat ze er rustig van worden.. het bevat een behoorlijk percentage alcohol. Zou het daardoor komen??
    Last edited by Tal; 06-10-2014, 21:46.
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
      Beste Lukas,

      Dit lijkt me puur slecht. Het is voor mensen al 'niet om in te slikken'. Waarom zou je het dan vogels geven? Ze gaan daarna toch hun veren poetsen? Dus krijgen het binnen.

      Groetjes, Chantal

      ps dat ze er rustig van worden.. het bevat een behoorlijk percentage alcohol. Zou het daardoor komen??
      Beste Lukas.
      Gewoon een scheutje rozenwater door het water veel beter en ruikt ook nog eens lekker.
      Te koop bij de drogist.
      Gebruik ik al jaren.
      Willem

      Opmerking


      • #4
        srry, bedoelde GLISTERINE

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Lukas Hoekman Bekijk Bericht
          srry, bedoelde GLISTERINE

          Wat is dat??
          Of bedoel je glycerine?
          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

          Opmerking


          • #6
            met de tt kun je de vogels eerst wassen een paar dagen voor die tijd met een speciaal shampo voor vogels en daarna met een paar druppels glysterine in het water doen en besproeien ,nu doe ik het gewoon met rozen water die voor een paar dubbeltjes bij kruidvat te halen is, om de vogel schoon te krijgen 50/50 daarna 80% water en 20% rozen water ,twee dagen voor dat je de vogels wegbrengt niet meer sproeien anders worden de veren niet strak maar te los.

            Opmerking

            Working...
            X