Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programmeerbare LED tijd controller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hallo heren,

    Je vergeet een stap op 00.00 uur in te voeren op 1%.
    http://www.avicultuur-led.nl

    Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Serinus Bekijk Bericht
      Hallo heren,

      Je vergeet een stap op 00.00 uur in te voeren op 1%.
      Avicultuur-LED producten voor vogel broedkooi verlichting zijn perfect geschikt om ook uw installatie op een makkelijke manier te kunnen realiseren


      Groeten, Serinus.
      Hallo Serinus,

      Ik heb jouw reactie ten uitvoer gebracht en geprogrammeerd in de time controller! Het probleem is nu inderdaad opgelost!
      Ik ging er vanuit dat de time controller zijn laatste opdracht zou blijven uitvoeren totdat die weer een nieuwe geprogrammeerde opdracht zou krijgen.... Dat die om 0:00 uur schoon schip zou maken had ik nimmer kunnen bedenken en die oplossing had ik zelf nooit gevonden!
      Daarom mijn hartelijke dank voor jouw reactie!

      Opmerking


      • Opmerking


        • Avicultuur-LED deze dimmers ook aanbied.

          Groeten, Serinus.
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • het programma bestaat uit twee onderdelen. die je gewoon kunt kopieren na elk wilgkeurige pled ,het pmf en de tmf.
            Last edited by alexxdee; 17-02-2016, 13:55.

            Opmerking


            • Opmerking


              • Johan .op jou vraag heel simpel .twee bestanden uit de pled kopieren en toevoegen die je een naam hebt gegeven bijv broed .naar de andere pled program in de computer en dan naar de tc 420 kom je er niet uit mail me dan .gr Alex

                Opmerking


                • Dank je wel Alex!

                  Opmerking


                  • Johan kijk eens naar mijn blog had er veel over led geschreven en de tc420 ,ben er zelf nog niet uit of de led wel zo goed is . http://www.engelseparkieten.blogspot.com

                    Opmerking


                    • http://www.avicultuur-led.nl
                      Last edited by Serinus; 18-02-2016, 12:04.
                      The proof of the pudding is in the eating

                      Opmerking


                      • Dag Santegoeds.mooie site en uitleg en goed assortiment heeft u te koop ,ik had zelf mijn led ook ingepakt in afsluitbare strips,anders zijn ze zo stuk geknaagd door mijn parkieten.ben er zelf aangekomen aan de led op vakantie in turkeye .in 72 led 1900 lumen per meter op aluminum strip .nou ben ik hier goed in thuis om dit allemaal zelf aan te sluiten en te berekenen.daarom verwijs ik ook in mijn blog naar leveranciers ,die kunnen uitleg geven en advies wat ze nodig hebben.als je het goed vind wil ik jou website ook linken op mijn blog.maar een vraag dat ik niet weet .hoe verklaar ik dat sinds mijn led in de broedkooien geplaats heb ,veel onbevruchte eieren heb .of 8 eieren en een bevrucht .per kooi 27 leds 80% ongeveer 506 lumen,hoe is uw ervaring met led te kweken. mijn blog mvgr Alex
                        Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

                        Opmerking


                        • www.serinus-society.eu
                          The proof of the pudding is in the eating

                          Opmerking


                          • Hallo Serinus, Dacht het ook dat ik te vroeg ben begonnen met de kweek ,en dat het niet aan de led licht ,maar je word gauw aan het twijfelen gebracht omdat niet iedereen nog led verlichting hebt.en het eerste advies wat je krijgt licht aan het led .bedankt voor de info wat je me geeft ga hier mee aan het werk.zal je link in mijn blog koppelen. http://engelseparkieten.blogspot.com

                            Opmerking


                            • led 5630 72 led per meter op aluminium strip 5000/6500 cool white dat is per led 26,30 lumen in elke broedkooi zitten er 24 led =631 led die ik op een 80% vermogen heb branden dus bruto 504,80 lumen licht geeft ,maar ben er al uit van de reactie die ik heb gekregen ,licht niet aan het led ,gewoon te vroeg begonnen met de broed ,en de vogels niet laten wennen,

                              Opmerking


                              • Als ik nu terug kijk naar mijn vogels en mijn vogel verblijf ,en de kweek die dit jaar slecht is begonnen ,maar een goed einde had,(maar er waren er wel meer kwekers die er last van hadden),ben ik blij dat ik over ben gegaan naar de led verlichting ,heb nu in elk verblijf verlichting en nachtverlichting die geregeld word door de tc 420 ,goedkoper en bij uitval van de electra centrale altijd verlichting door mede een relais die dit overschakelt bij stroomstoring naar de accu ,goedkoop in verbruik die led en langere levens duur. kijk eens naar mijn webblog hier meer uitleg over deze led zo als ik het gedaan heb,

                                Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

                                Opmerking

                                Working...
                                X