Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 136

Onderwerp: Programmeerbare LED tijd controller

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaWizz Bekijk Bericht
    Ik ben even aan het googlen geweest en kwam deze op dx.com tegen voor een veel zachter prijsje (35 dollar en geen verzendkosten). Dus mocht je tot koop over willen gaan Tal, dan is het wellicht de moeite waard om ook hier even te kijken.

Ze hebben daar trouwens ook heel veel soorten en maten led strips ed.
    Dank je wel DaWizz, voor de tip!
    We gaan liever bij Van der Aart kijken en dat we weten hoe en wat. Van der Aart is prima met zijn prijzen en je hebt het gelijk in huis. Kunnen we er als we het gekocht hebben gelijk mee beginnen ipv dat we moeten wachten op levering en of het klopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
    Gaat helemaal goed komen zo te horen, ik vind het zelf ook altijd leuk om alles uit te zoeken via google wat het beste en eventueel het goedkoopste en hoe alles werkt en zo.

Doe Dik de groeten van me, prima vent, heeft hij het niet, dan besteld hij het wel voor je.
    Hahahah, 'Hoi Dik, je krijgt de groeten van Populier'. Kent hij jouw naam op dit forum? :-)

Ik heb hem zojuist gemaild dat we proberen zaterdag langs te komen en of ik dingen moet bestellen of dat alles voorradig is.
    Lekker voor de vogels om een uurtje extra licht te hebben.

Ligt het aan mij of is het ineens zo donker? :-) Echt winter al qua lichturen al is het nog september. Gelukkig is de temperatuur nog heerlijk.

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Klinkt goed Chantal,

Maar ik vraag me af net als Dawizz of er nog een extra voedingsadapter op de dimmer aangesloten moet worden?

Maar ik geloof dat Hansv dat ding ook heeft dus dat horen we dan weel eens.

Maar je kan ook gaan voor een ledtl dit is ook dimbaar.

Ik heb die andere van Dik(van der Aart) in mijn aquarium en die geeft ook een strot licht.
    Deze dimmer heb ik ook inderdaad en ik ben er zeer tevreden over.

Laat maar weten wat je wil weten Tal.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
    Deze dimmer heb ik ook inderdaad en ik ben er zeer tevreden over.

Laat maar weten wat je wil weten Tal.
    We gaan zaterdag naar Van der Aart, even zien wat handiger is, tl of die ledjes. Het is voor in de vlucht van de buitenvoliere. Event. ook eentje voor in het nachthok van de buitenvoliere.

Het jij het buiten of binnen?

Dank je wel dat je event. vragen wil beantwoorden over de dimmer.

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Junior lid Harry1966's Avatar
    Thanks
    0
    Ik ben ook van plan om een automatische zon op zon onder led installatie aan te schaffen.
    Ik kwam deze pagina tegen: http://avicultuur-led.webklik.nl/page/avicultuur-led
    Geen idee of het te duur is, in ieder geval wordt het systeem wel netjes uitgelegd. Wat ik nog niet heb kunnen vinden hoever de ledblokken van elkaar geplaatst dienen te worden. Ik wil 2 binnen vertrekken van 130 diep en 120 breed ermee verlichten....
    Groet Harry

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Ja hoor Dik is ook hier lid van het forum, hij vroeg een keer op de beurs of ik toevallig populier was op het forum, dus hij kent me wel onder die naam.

Zelf ben ik nog nooit in zijn loods geweest in De Kwakel, maar hij schijnt zeer rijk te zijn gesorteerd op vogelgebied.

Mijn bestellingen bij hem haal ik af op de beurs van Zaandam, en zijn er geen beurzen dan komt hij het gewoon bij je thuis brengen, echt een top service levert die man.

Veel plezier zaterdag, neem meteen even een lijstje mee voor eventueel andere vogelbenodigdheden.

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Ja hoor Dik is ook hier lid van het forum, hij vroeg een keer op de beurs of ik toevallig populier was op het forum, dus hij kent me wel onder die naam.

Zelf ben ik nog nooit in zijn loods geweest in De Kwakel, maar hij schijnt zeer rijk te zijn gesorteerd op vogelgebied.

Mijn bestellingen bij hem haal ik af op de beurs van Zaandam, en zijn er geen beurzen dan komt hij het gewoon bij je thuis brengen, echt een top service levert die man.

Veel plezier zaterdag, neem meteen even een lijstje mee voor eventueel andere vogelbenodigdheden.
    Idd, Dik heb ik ook een keer op het forum gezien.
    Ik zal hem de groetjes doen. (als hij dit nu al niet leest :-) )

De beurs in Zaandam is best leuk en heel praktisch dat hij daar staat met al die spullen. Wij zijn één keertje geweest bij die beurs, het was toen best druk maar ik weet natuurlijk niet of dat iedere keer zo is.
    De Kwakel is voor ons wel te doen om heen te rijden. En soms werkt mijn man daar vlakbij dus dat is dan helemaal handig.
    De loods is erg leuk en goed overzichtelijk met nog meer artikelen dan op zijn site staan.

Groetjes, Chantal

Hallo,

Die dimmers zijn inderdaad gewoon goed.
    Vraag goed de mogelijkheden en onmogelijkheden van deze dimmer na, en vraag of ze meteen een goed dimprogramma op die dimmer installeren.
    Dat scheelt je een hoop gedoe.

Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

Hallo,

Trouwens, nu ik deze thread nog eens doorlees; Dawizz schrijft
    Iemand enig idee waar ik deze led-modules kan bestellen (behalve dan bij Serinus).
    Mag ik weten waar ik dát aan verdiend heb?

Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
    We gaan zaterdag naar Van der Aart, even zien wat handiger is, tl of die ledjes. Het is voor in de vlucht van de buitenvoliere. Event. ook eentje voor in het nachthok van de buitenvoliere.

Het jij het buiten of binnen?

Dank je wel dat je event. vragen wil beantwoorden over de dimmer.

Groetjes, Chantal
    Ik woon volgens mij niet zover van jullie vandaan, dus ik kan je eventueel wel even helpen met het programmeren van de dimmer. Of je kan een keertje bij mij komen kijken. Zie je 'm in gebruik.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Lid
    Thanks
    1
    Ha Serinus, volgens mij heb ik in andere topics gelezen dat er via jou aan van die led-modules te komen is. Of heb ik het nu mis? In ieder geval wil ik graag weten waar deze nog meer te krijgen zijn. Beetje prijzen vergelijken en kijken naar de mogelijkheid of ze ergens in de buurt te verkrijgen zijn. Verder no hard feelings hoor, we Zijn hier tenslotte allemaal om elkaar te helpen met onze hobby!!

Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Is er nog tijd ?
    Door woestijnvink in forum Bastaarden
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 23-01-2010, 19:16
  2. Tijd klok
    Door termeer in forum Tropische vogels
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 20-12-2008, 21:42
  3. blijf bij de tijd
    Door girlits in forum Overige berichten