Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo iedereen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    ja idd, ik heb het reeds naar de eerste steen verplaatst, zo kan ik het er gemakkelijker weer uithalen en moet ik niet volledig de voliere in. En na een 2 tal uurtjes haal ik het er toch weer uit :-)

    Opmerking


    • #17
      Mooi hoor.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #18
        Vooral de man zit mooi in zijn veren en heeft een strakke aftekening op zijn borst.
        Er zit geen enkel veertje verkeerd. Schitterende man.
        Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
        uit het restant de rest van het land.

        Opmerking


        • #19
          groet Ries

          www.vogelmarkt.nl

          Opmerking


          • #20
            ja de gould ziet er erg strak uit.
            wat geef je hem want het werkt in ieder geval
            groeten gijs

            Opmerking


            • #21
              Haha, danku!
              ik geef gewone exoten mengeling en nu en dan wat 'tropical finches prestige' van versele saga (mag ik dit wel vernoemen op het forum?) ;-)

              Opmerking


              • #22
                Dit is ook toeval arne ben ook van ninove

                Welkom 😉

                Opmerking


                • #23
                  Dag Kevin, leuk om te horen dat je ook van Ninove bent!
                  Heb je ook exoten zitten?

                  Opmerking


                  • #24
                    Euhm ja heb zilverbekjes, oranjekaakjes, Sint Helena fazantjes, tijgervinkjes, roodkop bonzen maar het is gewoon gezelschapvoliere is niet echt bedoeling om te kweken gebeurt dit wel dan is dat mooi meegenomen van waar in ninove ben je ergens ik van denderhoutembaan

                    Opmerking


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kevinclymans Bekijk Bericht
                      Euhm ja heb zilverbekjes, oranjekaakjes, Sint Helena fazantjes, tijgervinkjes, roodkop bonzen maar het is gewoon gezelschapvoliere is niet echt bedoeling om te kweken gebeurt dit wel dan is dat mooi meegenomen van waar in ninove ben je ergens ik van denderhoutembaan
                      Ik woon in Meerbeke. je hebt een mooie collectie zo te horen

                      Opmerking


                      • #26
                        Heb al van mijn 18 ofzo kanaries maar laatste tijd had ik eens zin om er nog wat soorten bij te voegen dus heb ik nieuw kot gemaakt met binnenhok en ben ik begonnen met exoten heb ze nu nog maar paar maand, maar heb nog geen problemen gezien of ondervonden, maar het is echt gezelschap voliere niet echt om te kweken.

                        Das rustgevend voor als ik in tuin zit!

                        Alle ik wens u nog veel plezier en succes met je vogels, en wie weet kunnen we ooit eens elkaar helpen aan vogelsoort of nieuw bloed voor in onze voliere

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kevinclymans Bekijk Bericht
                          Heb al van mijn 18 ofzo kanaries maar laatste tijd had ik eens zin om er nog wat soorten bij te voegen dus heb ik nieuw kot gemaakt met binnenhok en ben ik begonnen met exoten heb ze nu nog maar paar maand, maar heb nog geen problemen gezien of ondervonden, maar het is echt gezelschap voliere niet echt om te kweken.

                          Das rustgevend voor als ik in tuin zit!

                          Alle ik wens u nog veel plezier en succes met je vogels, en wie weet kunnen we ooit eens elkaar helpen aan vogelsoort of nieuw bloed voor in onze voliere
                          Zeker en vast! Thx.

                          Opmerking

                          Working...
                          X