Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste koppel grasparkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eerste koppel grasparkieten

    Goedenavond iedereen
    Ik ga van de week een koppeltje grasparkieten kopen.
    Dit is mijn eerste koppel en nu vraag ik me af wat er allemaal voor nodig is .
    Ik heb hier een broedkooi staan tweedelig waarbij ik het schuifje eruit heb gehaald, zilverzand erin gedaan en alvast het voor gehaald. Is er verder nog iets nodig wat de grasparkieten nodig hebben ?

    Alvast bedankt !
    Groetjes
    13 jaar, neem een kijkje op mijn website : www.vogelsem.nl

  • #2

    Opmerking


    • #3
      denk wel na wat voor een speelgoed je er in hangt.
      Van een spiegeltje kunnen ze agressief worden en een belletje wordt je ook snel moe.
      groeten gijs

      Opmerking


      • #4
        Als je een speeltouw in je kooi hangt vinden ze dat ook leuk. Ik zou zelf op de bodem beukensnippers neer leggen. Eivoer wordt ook graag door ze gegeten in de kweektijd. Trosgierst is ook goed voor de verveling maar dit moet ook bijvoeding blijven dus niet dat als ze honger hebben dat hun voeding is!

        Opmerking


        • #5
          je moet in een broedkooi wel oppassen dat je ze niet te veel verwent.
          hierdoor kunnen ze gauw te dik worden.
          groeten gijs

          Opmerking


          • #6
            oke bedankt,
            ze zijn nu ong 25 weken, hoe oud moeten ze zijn om er mee te gaan kweken.
            ik heb trouwens voor het speelgoed een touw met een ladder erin gehaald en ze vinden het geweldig !

            groetjes
            13 jaar, neem een kijkje op mijn website : www.vogelsem.nl

            Opmerking


            • #7
              ik zou toch nog een jaar wachten voordat je er mee gaat kweken. dit kan wel eerder, maar een jaar wachten is het best voor je vogels.
              groeten gijs

              Opmerking

              Working...
              X