Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veranderd forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    grappig om te zien dat 0.17% van de bezoekers op de site in suriname woont. is toch wel ver weg.
    groeten gijs

    Opmerking


    • #17
      Hallo,

      Okay, bedankt RobK voor je reactie en HansV voor de tip van die site!
      Dan maakt de nieuwe omgeving weinig uit qua bezoekersaantallen, mag ik dat concluderen?
      Helaas kan RobK niet zien wat de actieve bijdragen van de leden doen en dat is ook niet te zien op de site van HansV.
      maar die zullen dan ook wel hetzelfde zijn vermoed ik?

      Groeten, Serinus.
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #18
        De daling ten op zichte van mei is 30-40%%. Nou is dat best enorm, maar veel mensen zijn ook actief in mei ter voorbereiding op het kweekseizoen. Kan me zo voorstellen dat dat misschien wat effect heeft. Daarnaast is het is de zomer en zeker bij mooi weer altijd minder druk. Maar 30-40% daling is toch wel extreem te noemen. Kan me voorstellen dat ze tevreden zijn over de veranderingen, maar niet over de bezoekersaantallen.
        Bekijk mijn vogels op:

        http://papegaaiamadine.webnode.nl/

        Opmerking


        • #19
          30 tot 40% is inderdaad flink wat. hopen dat het niet nog meer daalt
          groeten gijs

          Opmerking


          • #20
            Ik was een paar weken niet online geweest en zag ineens dat het hier veranderd was. Heb er even een weekje aan moeten wennen maar weet nu alles wel te vinden. Werkt prima. Enig puntje wat ik nog steeds minder vind is ook het lichte blauw.....sorry! Vind het een prachtige kleur maar niet prettig voor een forum.Misschien als het iets donkerder blauw zou zijn dat het prettiger oogt?

            Opmerking


            • #21
              Ik vond het groen mooier. Dit is een beetje kil. Maar beter dan rood.
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

              Opmerking


              • #22
                Persoonlijk vind het nog altijd erg jammer dat de layout van dit forum destijds is veranderd naar het huidige waarbij wit de boventoon voert.
                Tot mijn spijt is de layout van vogelmarkt.net nu ook zo'n vervelende bak wit geworden.
                Erg jammer . . .
                Amigo de los Psittacidos

                Look deep into nature and you will understand everything better

                Opmerking


                • #23
                  Ben het volkomen met je eens ,zag het ook vanmiddag.Tja alle verandering is nog steeds geen verbetering!


                  Gr ,Hubert

                  Opmerking


                  • #24
                    Voor de verbouwing van de vogelmarkt.net site ontving je de reacties op je advertenties direct in de mail.
                    Nu krijg je bericht en moet je steeds inloggen om de reacties te kunnen lezen.
                    Erg omslachtig, niet fijn!

                    verandering blijkt inderdaad geen verbetering. . .
                    Amigo de los Psittacidos

                    Look deep into nature and you will understand everything better

                    Opmerking


                    • #25
                      Heb mijn bedenkingen dat dit de goed ingeslagen weg is.

                      Opmerking

                      Working...
                      X