Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Japans meeuwtje gevangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Japans meeuwtje gevangen

    Ik zag een vogeltje fladderen tegen mijn volliere. Ik zag dat het geen wilde vogel was. Ik ving hem en het is volgens mij een japans meeuwtje. Hij is nog erg jong. Ik denk net een week uit het nest. Ik heb hem bij 2 andere Japanse meeuwen gezet. Als hij nog te jong is om zelf te eten gaat hij dan om eten te vragen? En geven de Japanse meeuwtjes dat dan?
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

  • #2
    Hoi,
    ik denk dat de japanse meeuwtjes hem wel eten willen geven als hij er om vraagt, ander kun je hem/haar miss met een spuitje en wat pap zelf groot brengen.... Dat doe ik hier ook met een zebravink omdat hij/zij slecht gevoerd word door de ouders
    13 jaar, neem een kijkje op mijn website : www.vogelsem.nl

    Opmerking


    • #3
      hij eet zelfstandig. Maar dan heeft hij het snel geleerd.
      Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

      Opmerking


      • #4
        Heb je foto van het vogeltje? wat een geluk dat het beestje bij jou terecht gekomen is; in de natuur had hij het niet overleefd. Goed zo!
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking

        Working...
        X