Mededeling

Collapse
No announcement yet.

katten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oud topic, maar voor de toekomst. Ik heb een watersproeier aangesloten op de buitenkraan. Er zit een bewegingsmelder aan gekoppeld. Werkt prima, de eerste dagen hoor je ' snachts dat de sproeier aangaat en na een week heb je geen kat meer in de tuin.
    http://sijzen-en-vinken.webs.com/

    Opmerking


    • #17
      stuur mn jackrussel en fox erop af

      Opmerking


      • #18
        Hoi Ron,

        Gaat dit ding niet sproeien bij wind als je tuinplanten bewegen?

        Ik heb 2 ultrasone katten verjagers staan en die steeds af gaan door bewegende planten.
        Bijgevoegde Bestanden
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #19
          mijn buurman heeft een spray die de diertjes op afstand houdt.
          parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
            Hoi Ron,

            Gaat dit ding niet sproeien bij wind als je tuinplanten bewegen?

            Ik heb 2 ultrasone katten verjagers staan en die steeds af gaan door bewegende planten.
            Helaas kan ik dit ding niet gebruiken omdat ik zelf een hond heb, maar hier zitten katten genoeg en helaas doet de hond er niets naar.
            groeten gijs

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
              Hoi Ron,

              Gaat dit ding niet sproeien bij wind als je tuinplanten bewegen?

              Ik heb 2 ultrasone katten verjagers staan en die steeds af gaan door bewegende planten.
              Nee, geen last van, maar er zijn niet zoveel planten in zicht denk ook dat dat wel meevalt. enige nadeel is als je het sochtends vergeet en je een nat pak krijgt, want de sproeier pakt het tuinpad mee. Ik heb er een die lijkt op een kikker.
              http://sijzen-en-vinken.webs.com/

              Opmerking


              • #22
                katten overlast

                ik heb mijn hok helemaal dicht gemaakt en noppenfoli achter de ramen en heb zodoende geen last meer van katten en anders heb ik nog een jack russel achter de hand die lust ze wel rauw.
                Een vogelvriend van mij die heeft het nog anders gedaan en de politie ingeschakeld ivm overlast van elke keer de zelfde kat en heeft er verzekerings werk van gemaakt toen werd het wel een heel duur zebravinkje dat snappen jullie wel en de kat kwam niet meer buiten.
                Schrikdraad is allemaal wel leuk en aardig maar na verloop van tijd loopt er geen kat meer tegenaan en heb je het dus aanstaan voor nop,zelf heb ik ook wel dubbelgaas op de voliere gehad goed strak gespannen daar werden die katten toch lichtelijk gefrustreerd van hoor.
                mvg

                Opmerking


                • #23
                  ik denk ook niet dat het de oplossing is om naar de politie te gaan, want het is niet te winnen. katten blijven er hier toch wel.
                  groeten gijs

                  Opmerking


                  • #24

                    Opmerking


                    • #25
                      ik klop het even af, maar bij mij in de buurt zitten weinig katten.

                      scheelt misschien wel dat allebei de buren, vrij grote honden hebben.......
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #26
                        Wij hebben het zo dat katten moeilijker de tuin in kunnen komen. Voorheen zagen we ze wel over de schutting aan de steegkant lopen en daar hebben prikkeldraad omheen gemaakt en op beide kanten met draad wat opstakels dat ze niet via buren naar hier kunnen.
                        Aan een kant waar buren een overkapping hebben hebben we vanuit onze boom wat (ijzer)draden gespannen zodat ze ook van die kant niet zo makkelijk de tuin in kunnen komen.
                        Als ze toch weer gaan komen dat misschien rondom een hoogte van 30 cm maken van 2 draden prikkeldraad. Dat kunnen we dan altijd nog laten begroeien maar voor een k*tkat dan toch lastiger om de tuin in te komen.
                        Bah, ik vind het een stuk ongedierte... moet je je voorstellen dat een hond zo doet in de tuin van een ander... dan heb je gelijk de politie aan de deur.
                        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
                          moet je je voorstellen dat een hond zo doet in de tuin van een ander... dan heb je gelijk de politie aan de deur
                          Ik heb ook last van hondeneigenaren, die 's avonds laat hun hond vlak voor mijn tuinhekje hun behoefte laten doen.
                          Kom je thuis, zie je al weinig in het donker, en binnengekomen merk je pas dat je in de stront hebt gestaan.
                          Word ik ook niet vrolijk van.

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk Bericht
                            Ik heb ook last van hondeneigenaren, die 's avonds laat hun hond vlak voor mijn tuinhekje hun behoefte laten doen.
                            Kom je thuis, zie je al weinig in het donker, en binnengekomen merk je pas dat je in de stront hebt gestaan.
                            Word ik ook niet vrolijk van.
                            Echt goor als mensen de stront niet opruimen.
                            Gelukkig gaat een hond niet op je motorkap liggen of overnachten op je tuinset of IN je tuin poepen.
                            Maar ben het helemaal met je eens, het is echt goor al die poep overal. Kleine moeite om het op te ruimen.

                            Zelfs als onze hond het in een perkje doet dan ruimen wij het op. Voor ons heel normaal maar voor veel mensen niet. De omgeving is immers geen vuilnisbelt en ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen huisdier.
                            http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                            Opmerking


                            • #29
                              bij ons in het dorp zijn verschillnde hondenuitlaatplekken, maar niemand die de moeite neemt om er heen te lopen.
                              mijn hond laat ik altijd gewoon in de tuin poepen in een hoek met gaas er om en dit ruim ik dan eens in de 2-3 dagen op. en al zou ik het laten liggen dan zou ik er nog geen last van hebben, dit ruikt alleen niet erg lekker.
                              groeten gijs

                              Opmerking


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                                bij ons in het dorp zijn verschillnde hondenuitlaatplekken, maar niemand die de moeite neemt om er heen te lopen.
                                mijn hond laat ik altijd gewoon in de tuin poepen in een hoek met gaas er om en dit ruim ik dan eens in de 2-3 dagen op. en al zou ik het laten liggen dan zou ik er nog geen last van hebben, dit ruikt alleen niet erg lekker.
                                en zeker niet met dit warme weer, blij dat ik niet naast je woon......
                                groeten Ton
                                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                                Opmerking

                                Working...
                                X