Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de ervaringen op lange termijn van LED verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Denk dat goudmantel daglicht ledmodules bedoeld, want true light blokjes hebben ze niet bij de ECS

    Europese Cultuurvogel Shop, ecshoponline.nl, ECS, ecshoponline


    Denk ook dat je de onbevrucht eieren in andere oorzaken moet zoek dan de led verlichting.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #17
      Dat klopt ik bedoel de daglig led modulles maar waar zou i, dan eventueel de oorzaakkunnen zoekken van de on bevruchte eitjes want zoals ik al vertelde haal in een koppeltje me woon kamer in geven ze wel jonge en plaats in ze terug in de broedkooi in de vo,iere geven ze weer onbevruchte eitjes ik heb zelf alles wat fout kan zijn al na gelopen maar ik kom geen oorzaak tegen ik heb me broedkooie van multiplex rondom geschilders met die speciale verf voor tt kooie ik meen dat dat kforte is lijkt me tog onwaarschijnlijk dat ze last hebben van de lijn waar die multieplex platen mmee verlijmd zijn ieder advies of mogelijkheid van de onbevruchte eitjes is welkom

      Mvg goudmantel

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door goudmantel Bekijk Bericht
        Gebruik sinds twee jaar tru licht let blokjes en sinds ik ze gebruik heb ik geen jong meer kunnen kweken zowel bij de kanaries als de kromsnavels niet ik overweeg nu het komen sijzoen om me oude lampen weer te gaan gebruiken om te kijken of het daar echt door komt of dat het iets anders is iemand sugesties hoe het anders zou kunnen komen

        Mvg goudmantel
        zou je de helft van je kooien weer gaan verlichten met je oude lampen, heb je in ieder geval volgend jaar wel vergelijkings materiaal.

        er is in led inderdaad een hoop verschil qua warmte, vraag met niet wat de beste is, want daar heb ik geen antwoord op.

        ik heb mijn led via internet gekocht, en ik weet dat hij zelf er ook zijn binnen hokken mee verlicht, en zijn kweek resultaten zijn goed te noemen.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #19
          Daarom ga ikook volgende maand mijn parkieten zonder led lamjes plaatsen maar alleen met de verlichting in de ruimte de tru licht t5 tl buizen en laat ik de verlichting in de broedkooie uit om te zien wat ze dan doen

          Mvg goudmantel

          Opmerking


          • #20
            ook ik heb problemen met allemaal onbevruchte eieren ,mijn led type 5630 aantal lumen 1900. per broed kooi op 80% 506 lumen kleur coolwhite .weet niet als dit aan het led licht had alleen mijn led en breedmax aan mijn eivoer toegevoegt.had nu mijn tl 965 terug geplaatst en 2 extra broedkooien gemaakt met led .dan kan ik vergelijken .heb geen idee maar je gaat gauw zoeken wat je het laatst hebt veranderd.
            zie mijn webblog. mvgr Alex

            Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
            Last edited by alexxdee; 18-02-2016, 14:59.

            Opmerking


            • #21
              Hallo Josly, het eerste wat er tegen je gezegd word ligt aan het led licht .dan ga jezelf gauw twijfelen, maar door deze berichten te plaatsen in deze forum over het led licht en onbevruchte eieren,waar ik ook reactie op kreeg ben ik er bijna van zeker van dat ik de parkieten niet goed in de broedconditie heb ,en te vroeg begoonen ben,door al die verandering in mijn hok door het licht.hebt het gewoon weer terug gedraaid en zie wat er van komt,(rust kan je redden.)ga dit van het jaar gewoon weer proberen ,wil het lukken zie ik het wel ,anders volgen jaar.vind het led licht wel super mooi en belichting van elke kooi is gewoon goed. zie mijn webblog.
              Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

              Opmerking

              Working...
              X