Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek met Rode Kroonvinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Ja, ga ze vanavond even plaatsen. Jong eet inmiddels zelf en de pop zit al weer op verse eitjes, op naar de volgende ronde.

    Opmerking


    • #32

      Opmerking


      • #33

        Opmerking


        • #34
          Dat is een heel mooi verblijf en mooie collectie vogels,kun je trots op zijn.
          Wat me wel opvalt,iedereen heeft het altijd over zwartkoptuinfluiter,bij mijn weten is het of een zwartkop of een tuinfluiter,zijn twee verschillende soorten.
          Dezelfde familie,ja dat wel (Sylvia borin en Sylvia atricapilla) maar echt twee aparte soorten.
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #35
            Zo, da's een mooi verblijf.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #36
              dat zijn mooie foto`s van een mooi verblijf, bedankt voor het delen.

              en al die verschillende soorten, zeker een mooie collectie.

              ook de planten die er in staan, dan is denk ik alles overdekt en achter glas, of niet ?

              je hebt 0-3 nachtegalen, is dat met een reden ?
              Last edited by Ton; 04-05-2015, 12:16.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #37
                Zeker mooie foto's denk dat de vogels zich hier echt in thuis zullen voelen.
                En resultaat is er al geboekt met de rode kroonvinken en nu ook broedende brilvogeltjes.
                Mijn vraag luid alleen nog word het niet erg warm/heet in het verblijf als het straks warmer gaat worden?
                Wat Ton al vraagt 3 popjes Japanse nachtegaal is dit omdat je het rustiger wil houden in het verblijf?

                Succes verder.

                Groet, Jan

                Opmerking


                • #38
                  Mooi verblijf.

                  Als men een huis koopt gaat het over locatie, locatie en locatie.

                  als men een vogelverblijf inricht gaat het over habitat, habitat, en habitat.
                  Op de vierde plaats pas komt voedsel. De vereisten en aanbieding van het voedsel(want dat is niet hetzelfde!) Heb je deze eerste vereisten onder de knie dan komt de rest van zelf.

                  Succes verder met je kweekseizoen. Als ik het zo zie moet het gaan lukken.

                  Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                  Opmerking


                  • #39
                    Zo lijkt wel op burgers zoo met die foto's. Kun je best trots op zijn! Zal je ook wel zijn neem ik aan.

                    Mooi aangekleed en mooi ruim!
                    Groeten Niels

                    Opmerking


                    • #40
                      Hele leuke ingerichte vogelruimte!

                      Opmerking


                      • #41
                        erg mooie voliere, ooit wil ik ook ooit een grote beplante voliere bouwen maar het komt er maar niet van.

                        toch leuk om te zien hoe het bij jou ingericht is
                        groeten gijs

                        Opmerking


                        • #42
                          Zoek je een timmerman Gijs? Liefst een met een camera.

                          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                          Opmerking


                          • #43
                            Groeten Michael

                            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                            Opmerking


                            • #44
                              Zal wel lastig zijn om er een vogel uit te vangen zeg Wel heel erg mooi zeg!
                              Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                              Vergeet niet te kijken op mijn site!
                              http://birdbreeder.simpsite.nl/

                              Opmerking


                              • #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
                                Zoek je een timmerman Gijs? Liefst een met een camera.

                                Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
                                nou ja het timmerwerk moet wel lukken, maar het probleem is dat ik er geen tijd voor kan vinden. maar het is over een niet al te lange tijd vakantie dus dan hoop ik er aan te beginnen.

                                en natuurlijk zal ik hier foto's van maken.
                                groeten gijs

                                Opmerking

                                Working...
                                X