Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: voer winter

Hybride Weergave

Senior lid kluisnummer67's Avatar
    Thanks
    2

voer winter

Ik geef nu tropisch zaad, trosgiert,onkruidzaad, oestergrit, scherpemaagkiezel, eikrachtvoer van witte molen. en water met appelazijn. dat geef ik aan 1 kwartel en 1 koppel japanse meeuwen en 1 koppel binsenastrildes en 2 koppels zebravinken. moet ik ze van de winter ander voer geven?
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Wat je geeft is goed,misschien alleen de hoeveelheid iets verhogen(ik neem aan dat ze buiten zitten),dit zie je gauw genoeg als de voerbakken echt leeg zijn,dit moet je niet hebben.
    Wel het eivoer terugbrengen naar 2 keer per week.
    Verder moeten ze vorstvrij kunnen overwinteren,binsen buiten lijkt me zelf niets(zou ik binnen halen) maar misschien dat er hier andere meningen/ervaringen over zijn.
    Mvg,
    Kingfisher.

Thanks
    2
    heb geen ervaringen met binsen. maar mijn oom zei als je ze mee laat komen met de warmte, dat ze dan wel swinters buiten kunnen blijven. en even over dat eikrachtvoer, ik doe nu gewoon een bakje aan het frontje helemaal vol. moet ik dan gewoon halfvol doen of zo?
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Bericht
    heb geen ervaringen met binsen. maar mijn oom zei als je ze mee laat komen met de warmte, dat ze dan wel swinters buiten kunnen blijven. en even over dat eikrachtvoer, ik doe nu gewoon een bakje aan het frontje helemaal vol. moet ik dan gewoon halfvol doen of zo?
    Buiten de broedtijd is 2 keer per week eivoer voeldoende,dus de rest van de week gewoon weghalen.
    Mvg,
    Kingfisher.

Thanks
    2
    jij zei 2 keer. hoeveel dagen is 1 keer. en denk jij dat dat kan die binsen swinters? mn oom zegt van wel. wat zeggen jullie daar van?

Thanks
    2
    weet iemand hier andwoord op?

Forum Rechten