Mededeling

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Je ook aanmelden op de verschillende zoekmachines. als ze je niet kennen, vinden ze je ook niet. Zoveel mogelijk tags die naar je site refereren inbrengen. Als iemand dan zo'n zoekterm (tag) inbrengt, komt je site in de lijst te staan van alle sites met deze tags en maak je kans op bezoekers
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

    Opmerking


    • #17
      De site die ik zelf bijhoud is gebasseerd op het Content Management System genaamd wordpress. werkt prima. Ik host dan wel op een zogenaamde Virtual Private Server wat wat diepgaande ICT kennis vergt, maar de site is gehost in de V.S. Je zult het door de snelheid niet merken denk ik

      Als je hier hulp bij nodig hebt kan ik je altijd helpen, vergeet echter niet dat een website die online beschikbaar moet zijn altijd geld kost. Een domein naam (.nl, .com etc) kost snel 4-5 euro per jaar, de hosting begint al snel bij 20 euro per jaar voor 500-1000MB ruimte. Mijn site is inmiddels al ruim 8GB groot terwijl ik "maar" ~80 inhoudelijke paginas heb.
      webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

      Opmerking


      • #18
        met wix.com vanuit je browser een prachtig uitziende GRATIS site te maken.
        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

        Opmerking


        • #19
          Je kan ook een blog aanmaken. Ik heb er een toegevoegd aan mijn site. GRATIS en veel mogelijkheden bij www.bloggen.be

          Je tekst typen , foto's uit map selecteren,... super eenvoudig
          parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

          Opmerking

          Working...
          X