Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: opkleuren putterbastaard

Senior lid
    Thanks
    1

opkleuren putterbastaard

hoewel ik geen tt kweker ben vindt ik het toch mooi om de bastaarden op te kleuren. ik heb nu 1 mooie bastaard van een majorputter xwitte waterslagerpop. inmiddels heeft deze pop weer 3 jongen en deze staan op uitvliegen ook heeft de man nog een andere witte waterslagerpop bevrucht,(3 eitjes) wie kan mij vertellen hoeveel kleurstof ik door het water moet geven? is dat ong. de helft van wat je rode kanaries voert? en wanneer moet ik beginnen?. ik ga het niet door het voer doen. alleen reacties van mensen die raad weten. ik zit niet te wachten op de zoveelste discussie over wel of niet opkleuren.

Senior lid
    Thanks
    1
    Jammer geen reacties. Nou ja ik zoek het zelf wel uit. Ondervinding is soms de beste leermeester

Senior lid
    Thanks
    2
    heb er geen ervaring mee maar misschien doen zoals ze dit doen bij de mozaïek kanaries?

als je het te lang doet zullen ze het rood over het hele verendek opnemen en dat is denk ik niet de bedoeling

Lid
    Thanks
    0
    Hallo, ik zit net een beetje te googlen over t opkleuren van putterbastaarden, niet heel veel op te vinden😐. Hoe heb je t nu gedaan als ik vragen mag??

Forum Rechten