Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: perle morbide

Alles voor tuinvogels kopen? Kijk snel!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk Bericht
    Linken werken ook niet,beter even onder films en foto's de topic foto's plaatsen bekijken dan lukt het wel.
    Plaatsen via photobucket bijvb.
    Hallo kingfisher, de foto's staan nu in photobucket en dan? uploaden naar het fotoalbum hier? en hoe komen ze dan in het topic terecht? Sorry maar ben niet zo handig in zulke dingen. Groet Bestgloster

Senior lid
    Thanks
    97
    Ik zal het wel even uitleggen:

Als je op de foto klikt dan staan er naast dingen zoals: Email en IM, Direct, HTML en IMG en op IMG moet je klikken hij kopieert de foto en dan moet je in je bericht op je rechtermuisknop drukken en dan plakken. De foto moet er dan als het goed is duidelijk in het beeld staan.

En voor het voer heb ik helaas geen antwoord voor je...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bestgloster Bekijk Bericht
    Zag toevallig enkele reacties en blauwkobaltkanarie op uw vraag, ja ik maak het net zoals de Perle aan met water. Heb inmiddels zelf de Perle uitgeprobeerd. Perle Morbide of het origineel PrettyBird? PrettyBird gebruik ik al zo'n 15 jaar en sinds kort is er de Perle Morbide, andere vorm en kleur maar in basic (bevestigd door PrettyBird) hetzelfde pellet product welke beide door PrettyBird U.S.A. worden geproduceerd. Ik gebruik het als vervanger van rusk of beschuit in mijn eivoer omdat er meer voedingswaarde in zit. Aan het eind van de kweek krijgen de vogels in de vluchtjes het puur (wel aangemaakt met water). Bij de voorschriften voor de Perle wordt naar mijn mening teveel water toegevoegd. Zowel de Prettybird en Perle zijn heel goed te gebruiken met minder dan 1:1 water bijv. 100 gram met 80 á 90ml water en is binnen 10 minuten te gebruiken. Mijn voorkeur gaat uit naar de originele PrettyBird omdat deze het water makkelijker opneemt en bovendien veel voordeliger te verkrijgen is buiten Italië. Ik heb hier uitsluitend mijn ervaring met PrettyBird en Perle willen neerzetten omdat ik zelf het verschil wilde zien en melden dat dit zeker geen nieuw (wonder) product is.

foto 1 droog product, foto 2 & 3 met water en tenslotte foto 4 gemengd door het eivoer.

Groet, Bestgloster
    Nu als het goed is met de foto's (forumleden bedankt voor de uitleg, weer wat geleerd )

Junior lid
    Thanks
    0
    Ziet er leuk uit maar voor welke vogels is het eigenlijk bedoeld?

groet ad

Junior lid
    Thanks
    0
    Mijn vraag is eigenlijk is het ook geschikt voor kleine vogeltjes? of de wat grotere?

groet ad

Senior lid
    Thanks
    3
    Ik vraag me af of er onder jullie al zijn die deze Perle Morbide echt al gebruikt hebben, en natuurlijk, met welke resultaten.

Te koop bij de Nachtegaal in Maasmechelen.
    ,1 Kg voor €

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Peeters Bekijk Bericht
    Te koop bij de Nachtegaal in Maasmechelen.
    ,1 Kg voor €
    heeft frank dit echt in zijn assortiment?
    dan ga ik komende week wel vlug even een 1kg halen.
    kan ik het product eens uitproberen op de kanaries, voor ik het aan de ec-vogels geef.

Gisteren meegenomen van Frank en direct geprobeerd, er zijn een aantal kanaries welke het laten staan op dit moment, maar ook een aantal welke het heel goed eten.

Ik gebruik het nu een maand of twee. Moet zeggen dat de putters het goed eten. Het is het eerste wat ze pakken.De barmsijzen is verschillend er zijn er bij die het nog niet eten andere wel.

Forum Rechten