Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Aan- en verkoop van vogels

Senior lid
    Thanks
    4
    Alles voor tuinvogels kopen? Kijk snel!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F Bekijk Bericht
    Die Borneo's valt komend najaar wel te regelen Hans.
    Medio okt/nov doe ik daar een deel van in de verkoop.
    Ik neem dan wel even contact met je op.
    Sytze bedankt, ik hoor het dan wel. Ik neem aan dat die dan binnen moeten overwinteren.

Ik ben dan nu nog opzoek naar 2 koppeltjes leuke vogels die ik zsm kan aanschaffen. Ik heb wel in de gaten dat het in deze tijd al een stuk lastiger wordt om wat leuks te vinden, zeker hier in het noorden. Ik heb het er niet voor over om voor een koppeltje vogels van +/- 60 euro 300 a 400 km te rijden.

Senior lid Sytze F's Avatar
    Thanks
    35
    Ik zou ze die eerste winter zeker binnen houden inderdaad. Misschien dat ze na een zomer in de buitenvoliere wel goed acclimatiseren en dan ook de winter aankunnen, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.
    Ik weet ook wel een goed adresje voor je in Oudeschoot waar je een goed koppel natuurbroed roodkoppapegaaiamadines kunt krijgen, maar ook dat wordt pas na het TT-seizoen, dec./jan.
    Maar als je goed kweekmateriaal wilt hebben moet je vaak verder vooruit plannen.

Senior lid
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F Bekijk Bericht
    Ik zou ze die eerste winter zeker binnen houden inderdaad. Misschien dat ze na een zomer in de buitenvoliere wel goed acclimatiseren en dan ook de winter aankunnen, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.
    Ik weet ook wel een goed adresje voor je in Oudeschoot waar je een goed koppel natuurbroed roodkoppapegaaiamadines kunt krijgen, maar ook dat wordt pas na het TT-seizoen, dec./jan.
    Maar als je goed kweekmateriaal wilt hebben moet je vaak verder vooruit plannen.
    Ik heb het door dat ik verder vooruit moet plannen. Het is best lastig om nu vogels te krijgen. Ben vandaag even naar Feddema in Wouterswoude geweest en ook nog naar een zaak in Veenwouden. Ik heb niets naar het zin gezien. Ik blijf nog wel even zoeken. Het zou toch moeten lukken om nog 2 leuke koppels aan te schaffen.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Forum Rechten