Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jouw jongen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Bij mij wil t niet echt lukken... x aantal weken terug wel een nestje met 3 jongen, waarvan de ene na 3 dagen s'morgens dood buiten het nest lag en de andere dood in het nest... In de voliere heb ik nog niks hangen omdat het s'nachts soms nog vrij koud is.

    Opmerking


    • #32
      het mooie is dat nu een andere kanarie pop ook het nestkastje gebruikt om haar eitjes te leggen en niet de draad kooitje.

      ik denk dat de nestkastjes in trek zijn

      deze betrekken ze .


      heb ze zelf gemaakt aan de zijkant zijn de openingen voorzien van plexiglas

      Opmerking


      • #33
        nu had ik nog een vraag nu is mijn andere pop ook aan het broeden op haar eitjes.
        en zoals ik weet moet ik eigenlijk geen eivoer meer geven maar mijn andere jongen hebben dit nog wel nodig toch.
        hoe lossen jullie dit op ze zitten namelijk in een volliere en kan natuurlijk niet voorkomen dat de andere pop er ook van eet.

        grt John

        Opmerking


        • #34
          Ik ken dit probleem kies er zelf voor om voldoende eivoer te geven en dat gaat goed. Maar ik heb goulds en geen verstand van kanaries dus maar even wachten wat de kenners er van vinden

          Opmerking


          • #35
            ik geef het hele jaar door eivoer en in de winter gemengd met krachtvoer gaat voor de kanaries en de tropen perfect

            Opmerking


            • #36
              nou het eerste jong is uitgevlogen.
              ik heb hem vannochtend maar terug gezet omdat ik het maar fris vond.
              maar ik denk dat die er ook zo weer uit is .

              is het verstandig om ze iets te maken op de grond zodat ze beshut kunnen zitte?

              ps wanneer kunnen ze echt vliegen

              grt John

              Opmerking


              • #37
                je moet het nestje in een bloempot of iets dergelijks zetten en deze op de grond plaatsen, de jongen die er nu nog inzitten mee verplaatsen natuurlijk, je zal zien dat ze de eerste nachten vanzelf weer het nestje opzoeken, normaal blijft de pop goed voeren.

                Opmerking


                • #38
                  de pop voert ze goed dat zag ik wel.

                  is het ook goed dat ik ze snacht gewoon weer in het nest zet?
                  heb ze vannochtend ook terug gezet.

                  snacht is mijn volliere aan de voorkant en aan de zijkant dicht du weinig tot geen tocht

                  Opmerking


                  • #39
                    wil het nest niet graag verplaatsen omdat de anderen er nog steeds inzitten en er nog niet uitkomen op het moment

                    Opmerking


                    • #40
                      ik zet mijn jongen in het kweek verslag

                      Opmerking


                      • #41
                        ik maak toch wel een fotoverslag gewoon bij kanaries

                        Opmerking


                        • #42

                          Opmerking


                          • #43
                            Hier de hele familie bij elkaar

                            Opmerking


                            • #44
                              Als ze net uitgevlogen zijn, zien ze er wel grappig uit

                              Opmerking


                              • #45
                                Beide jongen

                                Opmerking

                                Working...
                                X