Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu maar even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nu maar even voorstellen

    Hallo allen,

    Na al een paar topics gemaakt te hebben wordt het wel tijd om mezlf eens fatsoenlijk voor te stellen.

    Ik ben Arjan, 29 jaar en woon in Appingedam na vroeger wat zebravinkjes gehad te hebben heb ik nu de hobby weer op gepakt met 2 grasparkieten, na een tijdje is dit al uitgebreid naar 4 (2.2)

    Nu zijn de plannen er natuurlijk alweer om volgend jaar een voliere te bouwen in de tuin, dus ik ben al druk bezig met ideeen en inspiratie op te doen en zoals ik dat al zag kan ik veel leren van dit forum.

    Groeten Arjan
    Bijgevoegde Bestanden
    Groeten Arjan

  • #2
    welkom Arjan, mooie parkieten heb je. ga je voor die een voliere bouwen, of wil je nog andere soorten erbij doen ?

    je kan hier een hoop inspiratie opdoen. belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt wat je wil, en daar dan naar toe werken.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Bedankt ton,

      Ik ga inderdaad voor die een voliere bouwen en dan zullen er vast nog wel een paar grasparkieten bij komen en misschien een paar valkjes maar dat weet ik nog niet zeker.
      En ik weet al ongeveer wat ik wil, nu alleen de uitwerking nog
      Groeten Arjan

      Opmerking


      • #4
        welkom hier. mooie vogels heb je en veel succes met het bouwen van je voliere.

        Opmerking


        • #5
          Dank je, en dat gaat helemaal goed komen!
          Groeten Arjan

          Opmerking

          Working...
          X