Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hi, Nina & Coco

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hi, Nina & Coco

    Hallo Allemaal,

    Leuk forum! Veel nuttige info :-)
    Na 17 jaar eindelijk weer een parkiet in huis! Ik had toen een heel erg aanhankelijk en leuke parkiet. Nu ik veel thuis werk wilde ik meer gezelligheid in huis en op mijn bureau.

    Zijn naam is Coco... Lekker origineel ;-) maar bedacht door onze jongste zoon.

    Kunnen jullie al zien welke kleurslag Coco heeft of kan dat pas na de jeugdrui?

    Groet Nina
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    hallo Nina, welkom op het forum, weet je hoe oud je parkietje is ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • #4
        ik denk violet geelmasker
        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

        Opmerking


        • #5
          welkom op het forum en veel succes met je vogeltje

          Opmerking


          • #6
            ik was benieuwd hoe oud hij is. over kleuren kan ik je niets vertellen, daar weet ik niets van.

            hou goed in de gaten, dat hij goed eet van de zaden. meestal leren ze dat omdat ze het zien van andere vogels, in dit geval, zal hij alles zelf moeten leren.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Welkom op het forum Nina!

              Wat een lief vogeltje, lijkt mij zo een violet geelmasker. Kan tevens ook een kobaltblauw geelmasker zijn, of misschien wel turquoise geelmasker. Ga maar uit van en violet geelmasker maar misschien verandert dat nog wel na de jeugdrui.
              Leuk vogeltje en succes ermee!
              Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

              Opmerking

              Working...
              X