Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke maat broedkooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke maat broedkooi


  • #2
    Wil je zeggen dat je al deze soorten nu hebt van je opa of puur informatief?
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3
      ik heb nu zelf ik een kleine binnenvoliere (2x2x2m) al 6 koppels zitten.
      de rest kan ik ophalen als ik alles voor elkaar heb hij kan zelf namelijk niet meer opbrengen.
      en verdere familie heeft niks met vogels.

      Opmerking


      • #4
        De norwich kanarie, oranje wever, geelmantelwida, major putter, goudvink en zwartkopsijs heb ik nu thuis zitten.

        Opmerking


        • #5
          Naar mijn mening zijn de soorten van de passerina's( lazuli,regenboog,indigo,veelkleuren) en ook de bisschop niet geschikt voor broedkooien maar voor kweekboxen/ vluchtjes evenals de roodvoorhoofd en de geelmantel,japanse,roodkuif,geelgors en oranjewever.
          Roodvoorhoofdkanarie is trouwens een vrij gevoelige vogel,zowel voor stress als voor ziektes dus voorzichtig daarmee.
          En misschien dat ik mijn eerste bericht wat negatief overkom( en ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd) maar dit zijn vogels die vrij kostbaar zijn en niet voor een beginner.
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            jha dat van dat vrij kostbaar niet voor beginners was mij al iets van verteld.
            dus eigenlijk is broedkooi gewoon af te raden voor al deze vogels als ik het goed begrijp.
            ik had zelf namelijk even gekeken naar broedkooien en vond die van 165x40x40 wel mooi opzich met tussenwandje, zijn er mischien wel vogels die daar over kunnen uit de lijst of gewoon NEE niet doen mooi voliere proberen zo groot mogelijk

            Opmerking


            • #7
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                Bekijk mijn vogels op:

                http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Ok, zijn de vogels al op leeftijd, en je opa heeft waarschijnlijk alleen de mannen gehouden voor de kleur?
                    Groeten Michael

                    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                    Opmerking


                    • #11
                      Jha inderdaad de kleur ging het hem voor, en volgendsmij zijn er wel een paar bij met leeftijd maar dat durf ik zo niet te zeggen die ik hier nu heb zijn gering oranje, zwart, blauw en rood maar kwartalen durf ik niet te zeggen nog niet in verdiept

                      Opmerking


                      • #12
                        De ringen zijn zwart oranje rood en blauw. Maar wat de leeftijden dan zijn weet ik niet nog niet gekeken naar de ringen.
                        Maar de vogels werden inderdaad gehouden voor de kleur meer niet

                        Opmerking

                        Working...
                        X