Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voer voor jonge kanaries

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • voer voor jonge kanaries

    hallo,

    ik krijg over een weekje mijn eerste jonge kanaries omdat ze al een week aant broeden zijn. ik wil ze graag goed verzorgen maar ik weet niet of je ze nog iets speciaals moeten krijgen? voor voor jonge kanaries ofzoo..

    gr tim jansen

  • #2
    als je jongen in het nest hebt eivoer geven. als ze uitgevlogen blijven geven en je kan af en toe wat trosgierst geven. als de jongen zelfstandig zijn is het wel zo slim om eivoer te blijven geven.

    Opmerking


    • #3
      beste is ok nu al eivoer te geven voor de eitjes uitkomen...

      Opmerking


      • #4
        als de pop zit te broeden geen eivoer geven.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door binkie Bekijk Bericht
          als de pop zit te broeden geen eivoer geven.
          Ik dacht altijd dat ze tijdens het broeden al het eivoer moesten hebben..

          Opmerking


          • #6
            als je eivoer geeft tijdens het broeden heb je kans dat de pop weer te driftig word en stopt met broeden. google maar eens op eivoer geven tijdens het broeden.

            Opmerking


            • #7
              Pas geven 1 of 2 dagen voordat de jongen uitkomen de poppen op het nest enkel een goede mengeling verschaften.
              http://binsen-astrilde-nl.webnode.nl/

              Opmerking


              • #8
                Weer iets geleerd.... thnx

                Opmerking


                • #9
                  Leuk!!! Wilde zelfde vragen. Die van mij is ook aan het broeden en komen waarschijnlijk 2 april uit. Eerste keer dat ik dit mee maak. Had dus zelfde vraag. Maar ga beginnen met eivoer 2 dagenvan te voren.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kiyucley Bekijk Bericht
                    Leuk!!! Wilde zelfde vragen. Die van mij is ook aan het broeden en komen waarschijnlijk 2 april uit. Eerste keer dat ik dit mee maak. Had dus zelfde vraag. Maar ga beginnen met eivoer 2 dagenvan te voren.


                    Note :,maak het eivoer wat rul bijvoorbeeld 1 theelepel eivoer met 3 druppels water als de jongen geboren zijn.
                    Doe dat minimaal 2 keer per dag (liefst 3 keer)
                    Geef GEEN groenvoer de darmflora kan dat nog niet hebben.
                    Wel goed om wat appelazijn in het water te vermengen.
                    Heel klein scheutje in een liter water tegen bactieries.
                    http://binsen-astrilde-nl.webnode.nl/

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door kiyucley Bekijk Bericht
                      Leuk!!! Wilde zelfde vragen. Die van mij is ook aan het broeden en komen waarschijnlijk 2 april uit. Eerste keer dat ik dit mee maak. Had dus zelfde vraag. Maar ga beginnen met eivoer 2 dagenvan te voren.
                      als ze 2 april uitkomen kun je de eieren nu al schouwen. dat kan teleurstelling voorkomen als het blijkt dat alles onbevrucht is net als ze moeten uitkomen.

                      Opmerking

                      Working...
                      X