Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelmier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogelmier

    het staat overal weer vol op
    en de vogels zijn er dol op .vogelmier om de dag pluk ik wat verse vogelmier

    en ja ze vliegen er op af .
    Bijgevoegde Bestanden
    wat heb ik een leuke hobby .
    juist vogels houden :) :)

  • #2
    Bedoel je met vogelmier misschien vogelmuur?
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
      Bedoel je met vogelmier misschien vogelmuur?
      ja vogel muur
      wat heb ik een leuke hobby .
      juist vogels houden :) :)

      Opmerking


      • #4
        Vogelmier is de oud Hollandse benaming van muur.

        Die zitten lekker te smikkelen, spoel je het wel goed met water, voor je het geeft?
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          ik geef het ook eens in de twee dagen. het groeit bij ons in de moestuin en ik weet dus zeker dat het schoon is.

          Opmerking


          • #6
            voor dat ik het geef spoel ik het inderdaad goed af onder de kraan .en dan schudden maar .

            ook al pluk ik het groen in mijn achtertuin toch spoel ik het altijd even af
            wat heb ik een leuke hobby .
            juist vogels houden :) :)

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door gijsie Bekijk Bericht
              ik geef het ook eens in de twee dagen. het groeit bij ons in de moestuin en ik weet dus zeker dat het schoon is.
              Ik bedoel niet of het misschien bespotten is, maar het kan van allerlei dingen op zitten, ik ben zelf ook eens eens vogel kwijt geraakt, aan e-coli, cocc., axt.

              En las later dat je muur altijd moet spoelen voor je het je vogels geeft, ik gaf het ook zo uit de tuin zonder te wassen.
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door populier
                Ik bedoel niet of het misschien bespotten is, maar het kan van allerlei dingen op zitten, ik ben zelf ook eens eens vogel kwijt geraakt, aan e-coli, cocc., axt.

                En las later dat je muur altijd moet spoelen voor je het je vogels geeft, ik gaf het ook zo uit de tuin zonder te wassen.
                Ik geef het ook altijd zo, heb het nog nooit afgespoeld....

                Opmerking


                • #9
                  Dan heb je misschien altijd mazzel gehad pippa

                  Op de vogelmuur kan ontlasting van vogels in het wild zitten en dan kan het het fout gaan als je het niet spoel, ook geef ik de worteltjes van de muur plant niet meer, die knip ik er af.
                  Groeten Michael

                  https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                  Opmerking


                  • #10
                    als er e. coli zit op planten spoel je dat echt niet allemaal met een beetje water eraf, desondanks is het altijd goed om te doen, voorkomen is...

                    heb het vandaag voor het eerst zien bloeien, binnenkort maar weer eens gaan zoeken voor de vogels

                    Opmerking


                    • #11
                      Vogelmuur is met deze zachte winter hier in de bossen niet weg geweest.
                      Overal was het nog te vinden, niet in bloei natuurlijk, maar toch nog met sappige blaadjes.

                      Vogelmuur is makkelijk zelf te houden in potten.
                      Ik had deze potten binnen staan op een lichte plaats waar ook de zon af en toe over scheen.
                      Het blijft hierin ongeveer twee jaar groeien en bloeien, daarna sterft het af.
                      Op deze manier kun je de vogels altijd van muur voorzien en het is niet vervuild.
                      groetjes
                      Heidi

                      Neem eens een kijkje op mijn site.
                      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                      Opmerking


                      • #12


                        Gr ,Hubert

                        Opmerking


                        • #13
                          het is inderdaad 1 van de makkelijkste dingen om te kweken. gewoon een pot zand in de hoek zetten en wat plantjes uitplukken en er in gooien. groeit allemaal zo aan.

                          Opmerking


                          • #14
                            idd maar als je het verkeerd plant sterf het toch vroegtijdig af, maar springt wel weer na een tijdje uit als je het laat staan, ik hoef maar eventjes de kipjes hun ren voorbij te lopen en er achter staat het al vol dus gewoon plukken en wassen en klaar.

                            Opmerking


                            • #15
                              dat is natuurlijk het gemakkelijkst al het gewoon in de tuin ergens groeit. Zelf heb ik dit ook een keertje wassen en klaar is kees.

                              Opmerking

                              Working...
                              X