Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk geslacht is dit ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welk geslacht is dit ?

    Goedenavond , ik heb van het weekend 2 goulds gekregen nu week ik niet precies het geslacht van de 2 de 1 heeft een witte borst en de ander heeft ook witte borst maar die kleurt heel licht paars. Mvg dennis
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    De rechter is volgens mij man, en de linker zie ik net niet goed genoeg, maar denk pop Dus een koppel, maar ik zou nog even wachten op de deskundige
    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
    Vergeet niet te kijken op mijn site!
    http://birdbreeder.simpsite.nl/

    Opmerking


    • #3
      ik denk ook links popje met de rode kop
      rechts een mannetje

      Opmerking


      • #4
        Dat zou dan wel heel toevallig zijn dat het een koppeltje is. Ze komen alle 2 uit het ei gekropen in 2013.

        Opmerking


        • #5
          Hoe bedoel je ?
          Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
          Vergeet niet te kijken op mijn site!
          http://birdbreeder.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #6
            als ik het zou moeten zeggen zou ik ook een koppel zeggen. heb deze vogels niet lang gehad en weet het dus niet 100% zeker

            Opmerking


            • #7
              Als het een man en een pop is dan is het wel leuk. Dan heb ik een setje

              Opmerking


              • #8
                een setje??

                Opmerking


                • #9
                  Zoals voorgaande personen al dachten, links is de pop en rechts de man.
                  dit is te zien aan het intensiviteit van het geel van de onderbuik.
                  pop heeft een mooi masker, maar zit wel dik, houd dit goed in de gaten
                  Duco

                  Opmerking


                  • #10
                    de roodkop is inderdaad een pop en de zwartkop een man, of je er een setje van moet maken? uiteraard niet als het broer en zus zijn

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door phyrexiar Bekijk Bericht
                      Goedenavond , ik heb van het weekend 2 goulds gekregen nu week ik niet precies het geslacht van de 2 de 1 heeft een witte borst en de ander heeft ook witte borst maar die kleurt heel licht paars. Mvg dennis
                      als je wilt verder kweken dan moet je de vogel die licht paars is in de borst koppelen aan een paarsborst want laat je hem bij de witborstpop dan heb je grote kans dat alle jongen niet mooi helder zijn in de borst en allemaal een licht Rose schijn krijgen en dat wordt gestraft door de km op de tt,s
                      m.vr.gr. Harry

                      Opmerking

                      Working...
                      X