Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek Putter x canarie 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kweek Putter x canarie 2014

    Vandaag bij elkaar gestoken .
    Ging van eerste keer heel goed !


    http://www.youtube.com/watch?v=qiGuI6n82sQ

  • #2
    ziet er leuk uit! succes met de kweek.

    Opmerking


    • #3
      een tweede koppel :

      carduelis parva x raza espagniol beiden van 2013

      Zitten samen sinds augustus 2013 .

      23 feb.14 Jeune Parva de ahfir '13 X Jeune Raza espagniol '13 ensemble Dupuis sept.13 .Chant khalwi region bni snassen .

      Opmerking


      • #4
        Reeds 2 koppels op bevruchte eitjes ... 1 binnenshuis en 1 in de voliere ...

        De raszuivere parva's zijn deze tijd van het jaar al reeds goed in kweekvorm ... in tegenstelling tot de gewone locale putters ...

        Godzijdank !

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur Bekijk Bericht
          Reeds 2 koppels op bevruchte eitjes ... 1 binnenshuis en 1 in de voliere ...

          De raszuivere parva's zijn deze tijd van het jaar al reeds goed in kweekvorm ... in tegenstelling tot de gewone locale putters ...

          Godzijdank !
          Kan kloppen.Hier drie majormannen bij een kanariepop. Zitten samen vanaf december. Vandaag van alle drie poppen de eitjes weg kunnen gooien. Alles onbevrucht. Zitten toch al op 15'5 uur. Van een man had ik goede hoop . Want hij voerde de pop en heeft de snavel volledig wit. Maar helaas! Overigens moet ik er s,morgens op Tijd bij zijn anders hebben ze de eitjes aangepikt wat nu ? Even een poosje wachten of gelijk maar weer een nestbakje geven?

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur Bekijk Bericht
            Reeds 2 koppels op bevruchte eitjes ... 1 binnenshuis en 1 in de voliere ...

            De raszuivere parva's zijn deze tijd van het jaar al reeds goed in kweekvorm ... in tegenstelling tot de gewone locale putters ...

            Godzijdank !

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
                Kan kloppen.Hier drie majormannen bij een kanariepop. Zitten samen vanaf december. Vandaag van alle drie poppen de eitjes weg kunnen gooien. Alles onbevrucht. Zitten toch al op 15'5 uur. Van een man had ik goede hoop . Want hij voerde de pop en heeft de snavel volledig wit. Maar helaas! Overigens moet ik er s,morgens op Tijd bij zijn anders hebben ze de eitjes aangepikt wat nu ? Even een poosje wachten of gelijk maar weer een nestbakje geven?
                Ik zou ze toch twee tal weken pauze geven ... en genoeg calcium voorzien tussen het grit en maagkiezel ...

                Opmerking


                • #9
                  Drie? Major mannen bij 1 pop? Waarschijnlijk zijn de mannen meer bezig met elkaar te verjagen dan met het bevruchten van de kanariepop. probeer eens 1 man?

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kimmm Bekijk Bericht
                    Drie? Major mannen bij 1 pop? Waarschijnlijk zijn de mannen meer bezig met elkaar te verjagen dan met het bevruchten van de kanariepop. probeer eens 1 man?
                    WAT DENK JE NOU ZELF! natuurlijk heeft elke man zijn eigen kanariepop en zitten ze apart van elkaar! zo moeilijk is dat niet om zelf te bedenken toch

                    Opmerking


                    • #11
                      Beetje lange tenen?

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door kimmm Bekijk Bericht
                        Beetje lange tenen?
                        heeft helemaal niks met lange tenen te maken. ik vond het gewoon geen al te snuggere opmerking van jou. maar dat had je denk ik zelf ook al wel begrepen(hopelijk)

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
                          Kan kloppen.Hier drie majormannen bij een kanariepop. Zitten samen vanaf december. Vandaag van alle drie poppen de eitjes weg kunnen gooien.
                          Ik vond het nochtans duidelijk

                          Opmerking


                          • #14
                            Lange tenen II

                            Toch wel enigszins last van lange tenen hoor. Zeker gelet op uw hoofdletters (in het algemeen gelden geschreven hoofdletters binnen fora als schreeuwen).

                            Duidelijk is uw bericht
                            Hier drie majormannen bij een kanariepop. Zitten samen vanaf december.
                            pas na ernstig overlezen. Hand in eigen boezem kan soms geen kwaad.

                            Groet,

                            Rob.

                            Opmerking


                            • #15
                              oke, zonder hoofdletters deze keer: het gaat helemaal nergens over

                              Opmerking

                              Working...
                              X