Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wijziging van de plannen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    groeten gijs

    Opmerking


    • #32
      het impregneren stelt niet zo veel voor. zaag er maar eens 1 door. vaak is het niet dieper dan 1 millimeter er in gegaan.

      ik heb dezelfde palen, en heb ze donkergroen gebeitst met een kleurlak.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #33
        groeten gijs

        Opmerking


        • #34

          Opmerking


          • #35
            Vandaag een eerste stuk "nieuwe" buis geplaatst vanaf het hok. 4 m lang en 1m hoog en 1 diep. Alles op 1 m van de grond en in aluminium met een stevigere 1,45mm draad. De katten hadden teveel lol op de vorige en de buis begon schade op te lopen.
            In het hok heb ik ook een aantal wijzigingen aangebracht. Ik behoud 1 groot hok waar toch grasparkieten ingaan voor de kleuren. Een 2e hok (kleiner 1m x 3m x 2,3mhoog)zal voor de zebrajongen zijn. Verder heb ik me toch 6 "kweekkooien" (draad) aangeschaft die zelf in te delen zijn (dus naar 12 met h 0,40 en d 0,4). Zo kan ik de kweek van de zebra's toch iets meer in een bepaalde richting sturen.
            foto's volgen...

            Opmerking


            • #36

              Opmerking


              • #37
                ik ben benieuwd naar het geheel plaatje straks, tot zo ver ziet het er goed uit.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #38
                  Het hok binnenin is nu ook gescheiden... Aan de ene zijde kunnen de zebra's met 3 kanaries. Aan de andere de grasparkieten en de kakarikis als dat samen kan. (alles in "kolonie") De zebra's gaan ook wel in kweekkooien apart kweken

                  Opmerking

                  Working...
                  X