Pagina 63 van de 73 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 727

Onderwerp: Mijn sijzen

Senior lid
    Thanks
    7
    Bij mij gaat de man apart als de pop het 4e eitje heeft gelegd (die worden wel geraapt) en hij gaat weer terug als de jongen zelfstandig zijn.
    De man is uit het zicht van de pop.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461
    Hey Heidi, ik lees nu je bericht over je gezondheid pas. Schrik er wel een beetje van. Hopelijk komt het snel weer helemaal goed met je want daar ga ik wel van uit.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Hallo beste mensen ik ben weer present.

Dank je wel voor jullie medeleven.
    Mijn handen zijn aan het genezen, ik kan tenminste weer wat typen. Mijn hart daar zorgen nu medicijnen voor.

Mijn vogels, vooral de kapoetsensijsjes, hebben me toch wel wat jongen gegeven ondanks dat ze allemaal bij elkaar in de volière vliegen.

Een jong zwartborstje ben ik helaas verloren. Het jong was met het ringetje ergens achter blijven haken en dat zag er niet best uit.
    Dit is al het derde jaar op een rij dat ik een jonge vogel verlies door die rot ringen.
    Het is doordat ze in een volière vliegen vol met obstakels zoals kleine en grote takken en allerlei planten dat dit gebeurd.
    Het zijn ook z'n driftige vogels vol leven en heel ondernemend.
    Maar ja dat is voor mij toch geen reden om ze het plezier van een volière te ontnemen.
    Alle vogels doen het verder hartstikke goed.

Zo en nu veel lezen hier, horen hoe het bij jullie allemaal gaat met de vogels.
    Laatst gewijzigd door loodje; 15-06-2016 om 09:01.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Senior lid
    Thanks
    23
    Hoi Heidi,

Ben blij dat je weer terug bent en dat het met je handen al iets beter gaat. Het heeft zijn tijd nodig om te herstellen.
    Als je hart met pillen zijn werk blijft doen valt hier goed mee te leven. Mijn pompje gebruikt ook al ruim zes jaar medicijnen.
    Weet jij toevallig hoe het met Chantal gaat, want daar hebben we ook al lang niets meer van gehoord.

groetjes fons
    Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
    uit het restant de rest van het land.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    goed om je weer te horen, Heidi.

ik hoop voor jou, dat je weer de oude gaat worden....

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Dank je wel Ton, gaat goed komen.

Dank je Fons. Ik weet hoe het met Chantal gaat. Ik zal haar je vraag doorgeven.

En dan maar meteen een fototje van enkel jonge kapoetsensijsjes in de volière.
    Geen beste foto maar ja

Laatst gewijzigd door loodje; 17-06-2016 om 10:02.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Senior lid euphonia's Avatar
    Thanks
    44
    Leuke foto Heidi.

Ook goed te lezen dat het weer wat beter gaat. Neem je ook wat extra anti-oxidanten in vanwege de ontstekingen? Kurkuma is een goede.

Senior lid
    Thanks
    0
    Fijn dat het weer wat beter gaat, inderdaad jammer van het zwartborstje.
    Maar nu maar alle aandacht naar de kappoetsensijzen.

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons Bekijk Bericht
    Hoi Heidi,

Ben blij dat je weer terug bent en dat het met je handen al iets beter gaat. Het heeft zijn tijd nodig om te herstellen.
    Als je hart met pillen zijn werk blijft doen valt hier goed mee te leven. Mijn pompje gebruikt ook al ruim zes jaar medicijnen.
    Weet jij toevallig hoe het met Chantal gaat, want daar hebben we ook al lang niets meer van gehoord.

groetjes fons
    Hoi Fons, dank je wel voor je vraag hoe het gaat. Heidi liet het me weten :-)

Het gaat hier prima. De blauwkoppen zijn een tijdje geleden de voliere ingegaan en hadden gelijk hun draai weer gevonden. Maken hun nest op 30 cm afstand van elkaar. Tot nu toe geen strijd maar wat ik kan zien nog geen eitjes. Ze zijn natuurlijk zelf geboren in winter 2014/15 maar binnen in de kooien hebben de poppen ook geen eitjes gelegd dit voorjaar, wie weet dus mettertijd wel eitjes maar anders is het ook prima.
    We hebben ook 2 koppels goulds erbij. Zij gaan ook goed en zijn rustige vogels in de voliere. WIldkleur, Een roodkop man, oranje man en pop en een zwartkop pop.
    Met dit rare weer hebben we veel de plexiglasplaten voor de voliere, dat scheelt heel veel regenwater in de voliere en natuurlijk zo gauw het even droog is platen eraf want de temperatuur is prima.

We hebben sinds afgelopen zomer ook duiven. We doen geen vluchten/wedstrijden met de duiven maar uiteraard kost hun verzorging tijd. Het is leuk dat ze los mogen vliegen en weer terugkomen. De eerste keren vond ik het best eng omdat je voor je gevoel je tropen loslaat en die komen natuurlijk niet terug :-)
    Duiven is heel anders dan tropen. Eigenlijk heb je op een bepaalde manier veel meer contact met de duiven maar een paar tropen zijn ook best mak en komen op mijn hand zitten.
    Mijn man doet/heeft eigenlijk de duiven en ik de tropen.
    Als het even lukt dan help ik hem wel met bv het hok al overdag schoonmaken en natuurlijk in de winter de duiven overdag al loslaten en verzorgen omdat het dan vroeg donker is.

Afgelopen winter is ons hondje overleden. Ze bijna 14 jaar geworden.
    Eind januari is onze nieuwe huisgenoot gekomen. Ze was toen een pup en nu is ze bijna 7 maanden oud. Ze gaat erg goed.

Ik hoop dat het met jou en alles en je vogels ook goed gaat!

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Senior lid
    Thanks
    4
    Wat een mooie vogeltjes

Forum Rechten