Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 55

Onderwerp: draadkooien

Senior lid jan's Avatar
    Thanks
    1

draadkooien

vraag van mijn kant,

iemand ervaring of bekend met de draadkooien van Sukses ben namelijk op zoek naar draakooien maar wat of welke kan je het beste aanschaffen, worden verschillende soorten ,merken aangeboden op internet dus ja wie heeft hier ervaring in of mee,

gr jan

Kingfisher heeft er 1 te koop staan, dus hij heeft er ervaring mee. Hij zal zich wel melden om je meer info te geven.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Haha,vandaag ook al weer opgeruimd zonder er ooit vogels in gehad te hebben.
    Heb ik gewoon verkeerd gekocht,voor kanaries of dergelijke vogels prima geschikt,stevig,materiaal is wel degelijk.

Maar de zinken lades maken een kabaal met uittrekken dat de vogels in de kooi erboven zich kapot schrokken,ze hebben inmiddels ook kunststoflades,alleen niet voor dit model.

Ik had het grootste en nieuwste model maar vond hem nog te klein.

Zinken voerbakken die ik zelf al had vervangen voor kunststof omdat ze gepuntlast zijn en naden hebben, dus slecht schoonmaken naar mijn zin.

Kunststof stokken waar ik niets mee heb,tussenwand die niet zonder herrie erin/uit te schuiven is.
    Metalen zijwanden die uitschuifbaar zijn zodat je ze evt kunt koppelen maar bij terugschuiven hiervan moet je met je hand ook in de kooi omdat je anders deze niet door kunt schuiven tot het eind.

Kortom voor mijn vogels niet geschikt,ik blijf bij mijn gehu's,maar ieder zijn eigen mening en ik ben weer een ervaring rijker en genezen van traliekooien.
    Mvg,
    Kingfisher.

Senior lid jan's Avatar
    Thanks
    1
    Heb zelf nu ook gehu kooien,maar ivm ruimte dat ik aan draadkooien, ander merk misschien beter.

Lid mzijderhand's Avatar
    Thanks
    0
    Heb sinds enkele weken 2 Sukses kooien (90x40x40), plastic bakken en dichte (ijzeren) schuiven. Ben overgegaan naar draadkooien om te kijken of ik die zwarte mormels (luizen) kan bestrijden, hiervoor Bird-House kooien.

Martin
    http://www.mysnowdreamer.nl/Vogels/Omschrijving.htm

Senior lid
    Thanks
    3

Luis

Heb je dan vaak last van luis?
    En wat doe je er tegen, spuiten of zo?
    Heb er geen ervaring mee ben pas begonnen met de hobby
    Gr Remco
    Moordrecht

Lid mzijderhand's Avatar
    Thanks
    0
    Remco,

Dagelijks spuiten, verminderde wel maar kwam er niet vanaf. In juni alles met de stoomcleaner schoongemaakt. In november de draadkooien gekocht en daar zit nu het overgrote deel in.

Remco in Moordrecht? Stuur mij eens een pb'tje wonen dicht bij elkaar.
    Groetjes,

Martin

Senior lid jan's Avatar
    Thanks
    1

Gehu kooien

Goedendag allemaal,

Vandaag mijn nieuwe kooien binnen gekregen, geen draadkooien maar die van Gehu ben er ten eerste heel blij mee voor al de goede service van de firma Gehu klant is koning en woord is woord,

Dus via deze weg een pluim voor de firma Gehu kan ik u zeker aanraden vooral de prijs ,

gr jan

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    plaats met de tijd eens een foto, als alles klaar is. wat voor soorten ga je er in doen ?

Senior lid jan's Avatar
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    plaats met de tijd eens een foto, als alles klaar is. wat voor soorten ga je er in doen ?
    Ton,
    Zal morgen wat foto`s plaatsen , aangezien ik me in de maat een cm verrekend had dus moet ik enige aanpassing doen, heb al Gehu kooien maar aangezien ruimte zat ik te denken aan draadkooien, weer gekozen voor de gehu kooien wat prijs aan gaat wat ik berekend heb goedkoper als draadkooien , dan maar niet te hebben over de prijzen op internet tweedehands dan voor een paar euro`s meer heb je nieuwe ,
    morgen ga ik ze plaatsen laat ik je de foto`s zien zowel van de bestaande en de nieuwe,

ga er kanaries ( mozaïeken ) in houden voor de kweek dan, daarna gaan ze in de voliere, tot het kweekseizoen , dan weer in de kooien, ben er heel blij mee,

gr jan

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten