Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: draadkooien

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    heb jij geen europese vogels meer Naruch ?
    ik heb nog 3 koppels putters en 1 koppel goudvinken, en met de kanaries, kan ik weer wat jongen kweken en dan weer wat aankopen doen van ec-vogels

deze beslissing heb ik genomen omdat het geldpotje leeg is, en doordat ik geen vogels heb kunnen kweken, moet ik roeien met de riemen die ik heb.

dus bijna helemaal opnieuw beginnen, en hoop over een jaar of drie weer voldoende goed eigenkweek "materiaal" te hebben om weer bijna geheel over te stappen op ec-vogels.

dus mijn droomvogels zoals hop en haakbek, schuiven weer een paar jaartjes op (als deze dan nog gekweekt mogen worden)

mijn liefde voor ec-vogels zal nooit over gaan, ondanks de zware tegenslagen de afgelopen 3 jaar.

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    zijn mooie kooien jan

Senior lid
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naruch Bekijk Bericht
    zelf heb ik wel van voorfronten zonder deuren, schuifjes gemaakt zodat ik de pop en man/jongen kan scheiden, als het nodig is.
    hiervoor heb ik gaaspanelen gehaald bij de gamma. deze zijn ook wit geplastifiseerd. past mooi bij de kooien. even op maat knippen en klaar is kees

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    die had ik bij mijn oude zelfbouw kooien

maar had de fronten nog liggen.
    dus heb ik die gebruikt

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
    hiervoor heb ik gaaspanelen gehaald bij de gamma. deze zijn ook wit geplastifiseerd. past mooi bij de kooien. even op maat knippen en klaar is kees
    wat voor gaaspanelen heb je bij de gamma gehaald ? ik kom er regelmatig, maar dat heb ik nooit gezien volgens mij.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    ik heb nog 3 koppels putters en 1 koppel goudvinken, en met de kanaries, kan ik weer wat jongen kweken en dan weer wat aankopen doen van ec-vogels

deze beslissing heb ik genomen omdat het geldpotje leeg is, en doordat ik geen vogels heb kunnen kweken, moet ik roeien met de riemen die ik heb.

dus bijna helemaal opnieuw beginnen, en hoop over een jaar of drie weer voldoende goed eigenkweek "materiaal" te hebben om weer bijna geheel over te stappen op ec-vogels.

dus mijn droomvogels zoals hop en haakbek, schuiven weer een paar jaartjes op (als deze dan nog gekweekt mogen worden)

mijn liefde voor ec-vogels zal nooit over gaan, ondanks de zware tegenslagen de afgelopen 3 jaar.
    ik leef met je mee man, door de hebzucht van een ander, word je zo terug geworpen. klasse dat je nog doorgaat.

Senior lid
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    wat voor gaaspanelen heb je bij de gamma gehaald ? ik kom er regelmatig, maar dat heb ik nooit gezien volgens mij.
    De gaaspanelen liggen op de tuinafdeling bij de gamma. AFM. 120x60cm. Als ik het goed heb 15 euro per stuk (knap prijzig, als je het mij vraagt)

Senior lid jan's Avatar
    Thanks
    1
    zijn mooie kooien jan
    dank je wel, wie weet ga ik ooit nog over maar ben er heel tevreden over, mijn andere kooien zijn ook van Gehu dus sta,
    nu met de nieuwe bewoners erin,

Foto van de bonte maar uitzonderlijk wit kijken of ik deze ga kweken met zwartrood mozaïek,

gr jan

Lid mzijderhand's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
    De gaaspanelen liggen op de tuinafdeling bij de gamma. AFM. 120x60cm. Als ik het goed heb 15 euro per stuk (knap prijzig, als je het mij vraagt)
    Die gaaspanelen hebben een breedte van 2,5cm, zoek ze welke een breedte hebben van 1cm of 1,5cm.
    Groetjes,

Martin

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Zo, even mijn draadkooistelling aangepast, in plaats van planken, de Braziliaanse manier, 2 leggers gemaakt, zo heb je het minste vuil en rotzooi.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 011.jpg   012.jpg   005.jpg  
    Laatst gewijzigd door populier; 18-07-2015 om 15:34.

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten