Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele goudvink pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • gele goudvink pop

    Jeugd: 14 jaar
    2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

  • #2
    ik zou zeggen kijk eens op Kapaza ofzo en eens bij iemand gaan kijken kan nooit geen kwaad denk ik

    Opmerking


    • #3
      Op kapaza staan mijn vogels te koop en er zijn nergens gele poppen te koop op kapaza.
      Ben gewoon op zoek naar iemand die mij verder kan helpen om een kwaliteitsvolle vogel te kopen. Mvg
      Jeugd: 14 jaar
      2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

      Opmerking


      • #4
        Morgen is er een vogelbeurs in roeselare de expohallen daar hebben ze zeker en vast gele goudvinken

        Mvg
        Het is nooit te laat om te zijn wat je had kunnen zijn.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Birdlover
          Morgen is er een vogelbeurs in roeselare de expohallen daar hebben ze zeker en vast gele goudvinken

          Mvg
          Ik ben er vandaag geweest, gele goudvinken waren er: ze vragen wel zotte prijzen!
          Groetjes,
          Guy

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door guy van Peteghem
            Ik ben er vandaag geweest, gele goudvinken waren er: ze vragen wel zotte prijzen!
            Groetjes,
            Guy
            Wat is de prijs voor een gele pop?
            Jeugd: 14 jaar
            2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Goudvink123
              Wat is de prijs voor een gele pop?
              Voor een gele man vroeg de verkoper 1250 euro voor een pop 1000 euro. Morgen is het nog een verkoopsdag op de gouden ringshow.
              Groetjes,
              Guy

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door guy van Peteghem
                Voor een gele man vroeg de verkoper 1250 euro voor een pop 1000 euro. Morgen is het nog een verkoopsdag op de gouden ringshow.
                Groetjes,
                Guy
                en wat heb je geantwoord.

                ik zoek een gele goudvinkpop, geen gouden
                www.fretteren.eu

                Opmerking


                • #9
                  gele goudvink pop

                  normaal gezien zou u voor 450 of 500 euro een pop moeten kunnen kopen
                  gr jos

                  Opmerking


                  • #10
                    Ja dat dacht ik al, 1000 euro zou mij toch iets te veel zijn voor een vogel.
                    Jeugd: 14 jaar
                    2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

                    Opmerking


                    • #11
                      Gele goudvinkpop

                      Een koppel mooie gele goudvinken heb je voor split man x gele pop 900euro. Hier heb ik het over top vogels.
                      Een split man zit je op 350 euro en een mooie pop 600 tot 650 euro.
                      Mocht je meer info willen mail dan jjn.rutten@home.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        ongelooflijk wat men nog steeds durft te vragen voor een ,,gele,,pop . De prijs van 600 euro zijn al lang voorbij. Zijn oude prijzen van 3 jaar terug .


                        Voor een goed begrip : vogels 2013

                        Gele man -400 tot 500
                        Gele man / bruinpastel 500-650
                        Gele pop 350-400
                        BRUINPASTELGELE pop 600- 750
                        Bruinpastel / geel pop 350 -400
                        BRUINPASTELGEEL man 750 -850
                        Wildkleur /geel M+ P 200
                        Wildkleur/ geel+ bruinpastel 300

                        GRT Jean

                        Opmerking


                        • #13
                          Laat ik dit zeggen dat men prijzen vraagt voor vogels die het waard zijn.
                          Je hebt vogels die het niet waard zijn en dus ook minder kosten.
                          Maar wat ik wel weet is dat ik liever iets meer betaal voor kwaliteit
                          En de prijs die ik aangegeven heb zijn prijzen die dit jaar nog gelden.
                          Daarnaast is ieder vrij om te betalen wat hij wil of kan

                          Opmerking


                          • #14
                            Laat het ons dan anders formuleren ,

                            Er zijn er steeds bij die niet om de vogels kweken ,maar er een geldklopperij van maken .
                            Gunnen andere jonge liefhebbers deze hobby niet ,alleen proberen ze de jonge garde maar hun zuur gespaarde eurotjes maar af te nemen .

                            Heeft helemaal niets met kwaliteit te maken.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jean R
                              Laat ik dit zeggen dat men prijzen vraagt voor vogels die het waard zijn.
                              Je hebt vogels die het niet waard zijn en dus ook minder kosten.
                              Maar wat ik wel weet is dat ik liever iets meer betaal voor kwaliteit
                              En de prijs die ik aangegeven heb zijn prijzen die dit jaar nog gelden.
                              Daarnaast is ieder vrij om te betalen wat hij wil of kan
                              Ik geef ook liever een beetje meer geld aan een goede vogel, dan weinig geld aan een pruts vogelke ! Natuurlijk zijn er lieve mensen, die graag wat van hun prijs willen doen voor passionele kwekers, die akkoord gaan met Louka. Deze hobby gaat om de vogels, niet om het geld!
                              Jeugd: 14 jaar
                              2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

                              Opmerking

                              Working...
                              X