Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    In ieder geval veel...
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #32
      Ja, ik vind 200.000 ook al veel om even uit te geven.
      Zijn dagen dat ik het niet heb hoor.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Ach, ze heeft toch al 11 vrienden. Gaat snel. Gisteren pakte deze naam nog ff niet.

        Duurt vaak zo'n 24 uur voordat een naam in de zoekmachine te voorschijn komt.

        Groetjes, Chantal.
        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

        Opmerking


        • #34
          Oorspronkelijk geplaatst door HansV
          Trijntje Oosterhuis had in het kader van de actie voor de Filipijnen 1 euro beloofd voor elke like op haar facebook pagina. Dat zijn 'slechts' 2.000.000 likes geworden...
          Jaaaa, is ze goed mee onderuit gegaan hahahahahahaha.
          Zo leer je de belofte van Trijntje kennen, oftewel de geloofwaardigheid van Trijn.
          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

          Opmerking


          • #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Tal

            Duurt vaak zo'n 24 uur voordat een naam in de zoekmachine te voorschijn komt.

            Groetjes, Chantal.
            naam is overigens veranderd naar Kirsty's Keet, net als mijn site heet.

            Ja, die Trijntje Oosterhuis. dat had ze kunnen weten, want wij Hollanders zijn erg gul als het ons zelf niets kost.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #36
              Denk altijd dat de mensen die echt gul zijn er niet in openbaarheid mee treden.
              http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

              Opmerking


              • #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje

                Ja, die Trijntje Oosterhuis. dat had ze kunnen weten, want wij Hollanders zijn erg gul als het ons zelf niets kost.
                Ben ooit een onderzoek tegengekomen dat de Nederlanders per hoofd van de bevolking meer geld geven aan liefdadigheid uit dan welk land ter wereld dan ook.

                Zo zuinig zijn we dus niet. Eerder zeer hulpvaardig en gulle gevers.
                Bekijk mijn vogels op:

                http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                Opmerking


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tal
                  Denk altijd dat de mensen die echt gul zijn er niet in openbaarheid mee treden.
                  Zoals het ook hoort, vind ik

                  Oorspronkelijk geplaatst door HansV
                  Ben ooit een onderzoek tegengekomen dat de Nederlanders per hoofd van de bevolking meer geld geven aan liefdadigheid uit dan welk land ter wereld dan ook.

                  Zo zuinig zijn we dus niet. Eerder zeer hulpvaardig en gulle gevers.
                  Ik schreef ook nergens dat we zuinig zijn in dit opzicht.
                  Nederland staat erom bekend dat ze veel geld voor hulp geven.... zonder na te denken.
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

                  Opmerking


                  • #39
                    Ik denk dat je alles vanaf jouw account, je profiel doet?

                    Je hebt een account aangemaakt, met een voor- en achternaam.
                    Dat is jouw profiel. Je kunt een status plaatsen. Je schrijft simpelweg een berichtje en klikt op versturen. Het berichtje is dan geplaatst.
                    Dat komt op de tijdlijn van jouw vrienden. Tijdlijn is een overzicht van alle berichten van jouw vrienden + pagina's die je leuk vindt.

                    Ik zou ervoor zorgen dat jouw profiel alleen voor vrienden zichtbaar is, net zoals jouw berichten. Je zult dan wel gevonden worden, maar de inhoud is dan nauwelijks te zien. Enkel de dingen die jij openbaar heb gezet.

                    Pagina maken.

                    Of

                    Groep maken.

                    Verschil tussen groep en pagina.

                    Ikzelf vind een groep het beste. Je hebt nog zicht over wie jouw vogels, verslagen, etc kan zien. Je hebt namelijk mensen die wel eens foto's jatten en gebruiken alsof het hun eigen vogels zijn.

                    Opmerking


                    • #40
                      Momenteel heb ik weinig op mijn profiel/ acount staan wat niemand mag zien hoor.

                      En ik ben ook nog niet overtuigd van het nut/ de lol van facebook.

                      Ik vind er nog niet veel aan; "Die-en-die heeft 9000 punten behaald bij dat-en-dat spelletje"!!!! "Die-en-die heeft een foto geplaatst"!!!! "Die-en-die likes jouw uitspraak"!!!!............. Ja, so what? Who cares?

                      Als dat het niveau is van Facebook, dan laat maar, daar ga ik mijn tijd toch niet mee verdoen? Wat een onzin allemaal.

                      Daarbij is van mijn vrienden zelden of nooit iemand online als ik het ben en moet ik berichtjes achterlaten die zij later beantwoorden als ik niet online ben..... wat is dan het verschil met gewoon mailen, waar ik hetzelfde doe?

                      Het ENIGE wat ik nog een beetje leuk vind is de chat functie. Voorheen had ik MSN, maar dat bestaat niet meer.
                      Maar om daar nou facebook voor te houden.... Ik ben nog niet overtuigd, sorry.
                      'Vliegde ik?'
                      -'Nee, je valde.'

                      Opmerking


                      • #41
                        Hee Kirsty het wordt pas gezelliger als je meer vrienden hebt

                        Gr Harm Berend
                        Onze site Tropische vogels: http://hbgrimmius.webklik.nl/

                        Opmerking


                        • #42

                          Opmerking


                          • #43
                            Nou, ik heb 2 vriendinnen van vroeger terug gevonden, klein berichtje gestuurd hoe het met ze is. Nul reactie gehad. En de andere mensen die ik op mijn account wil hebben als vriend zijn mensen die ik in het dagelijks leven ook spreek, dus dat heeft verder weinig nut.

                            Ik ken overigens nog veel meer mensen, die ik voorbij zie komen op de tijdlijn, maar daar heb ik in het echies ook weinig contact mee en geen behoefte om daar ineens druk mee te gaan babbelen.

                            Ik denk dat ik gewoon niet sociaal genoeg ben voor Facebook.
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

                            Opmerking


                            • #44
                              Denk ook dat facebook niets voor jou is als ik het zo hoor, je kan beter je account weer verwijderen

                              Gr Harm

                              Opmerking


                              • #45
                                Ik heb beloofd dat ik het eventjes probeer. Langer dan 3 dagen. hahaha.
                                'Vliegde ik?'
                                -'Nee, je valde.'

                                Opmerking

                                Working...
                                X