Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isabelpastel sijs kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Isabelpastel sijs kweken

    Hallo,

    Ik zou graag isabelpastel kapoetsensijzen kweken maar hoe doe ik dit het best?

    Mvg

  • #2
    hallo tho,

    ik denk tot je dan al kunt beginnen eerst met split vogels te vinden van kapoetsijzen, wat split voor isabel zijn en split voor pastel?.

    Opmerking


    • #3
      Beste,

      Dat is de moeilijkheid nu net.
      Bij pastel bestaan geen splitvogels.
      Ik heb bijde mutaties al in mijn bezit

      Opmerking


      • #4
        heb nog geen mutatie kapoetsijzen gezien in het echt dan, dus zou het echt niet weten.

        als je ze al hebt mooi, dan gewoon beide mutatie's koppelen en hopen tot dit pakt en tot je jongen krijgt.

        Opmerking


        • #5
          Enkelfactorig pastel man X bruin-agaat pop geeft 1/4 ef pastel/bruin-agaat man, 1/4 normaal/bruin-agaat man, 1/4 ef pastel pop en 1/4 normaal pop.

          Bruin-agaat man X ef pastel pop geeft 1/4 ef pastel/bruin-agaat man, 1/4 normaal/bruin-agaat man, 1/4 ef pastel bruin-agaat pop en 1/4 bruin-agaat pop.

          Zou de gebruikte pastel dubbelfactorig zijn dan zijn alle nakomelingen ef.

          Ef pastel/bruin-agaat man X normale pop geeft o.a. pastel bruin-agaat poppen.

          Opmerking


          • #6
            Bedankt bva118.
            Dus koppel ik best een bruin agaat man op een pastel pop hopend daar een pastel bruin agaat pop uit te kweken. Het jaar daarop uit deze pop split mannen kweken. Het jaar daarop een split man op deze pop koppelen en zo bekom ik dan een pastel bruin agaat man. Dus in het beste geval heb ik 3 jaar nodig

            Opmerking


            • #7

              Opmerking

              Working...
              X