Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Isabelpastel sijs kweken

Lid
    Thanks
    0

Isabelpastel sijs kweken

Alles voor tuinvogels kopen? Kijk snel!
    Hallo,

Ik zou graag isabelpastel kapoetsensijzen kweken maar hoe doe ik dit het best?

Mvg

Senior lid tequila_069's Avatar
    Thanks
    1
    hallo tho,

ik denk tot je dan al kunt beginnen eerst met split vogels te vinden van kapoetsijzen, wat split voor isabel zijn en split voor pastel?.

Lid
    Thanks
    0
    Beste,

Dat is de moeilijkheid nu net.
    Bij pastel bestaan geen splitvogels.
    Ik heb bijde mutaties al in mijn bezit

Senior lid tequila_069's Avatar
    Thanks
    1
    heb nog geen mutatie kapoetsijzen gezien in het echt dan, dus zou het echt niet weten.

als je ze al hebt mooi, dan gewoon beide mutatie's koppelen en hopen tot dit pakt en tot je jongen krijgt.

Senior lid
    Thanks
    4
    Enkelfactorig pastel man X bruin-agaat pop geeft 1/4 ef pastel/bruin-agaat man, 1/4 normaal/bruin-agaat man, 1/4 ef pastel pop en 1/4 normaal pop.

Bruin-agaat man X ef pastel pop geeft 1/4 ef pastel/bruin-agaat man, 1/4 normaal/bruin-agaat man, 1/4 ef pastel bruin-agaat pop en 1/4 bruin-agaat pop.

Zou de gebruikte pastel dubbelfactorig zijn dan zijn alle nakomelingen ef.

Ef pastel/bruin-agaat man X normale pop geeft o.a. pastel bruin-agaat poppen.

Lid
    Thanks
    0
    Bedankt bva118.
    Dus koppel ik best een bruin agaat man op een pastel pop hopend daar een pastel bruin agaat pop uit te kweken. Het jaar daarop uit deze pop split mannen kweken. Het jaar daarop een split man op deze pop koppelen en zo bekom ik dan een pastel bruin agaat man. Dus in het beste geval heb ik 3 jaar nodig

Senior lid
    Thanks
    4
    Uit de combinatie bruin-agaat x (dom.) pastel zijn zowel de bruin-agaat pastel poppen als de pastel/bruin-agaat mannen interessant. Beide kunnen tegen onverwante wildvorm vogels gezet worden.
    Pastel/bruin-agaat man x wildvorm pop geeft o.a. bruin-agaat pastel poppen.
    Wildvorm man x bruin-agaat pastel pop geeft o.a. pastel/bruin-agaat mannen. Met die jongen kan je dan de combinatie pastel/bruin-agaat x bruin-agaat pastel maken. Uit zo'n combinatie kweek je zowel bruin-agaat mannen als poppen én o.a. in zowel enkel als dubbelfactorig pastel.

Forum Rechten