Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Theezwam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Theezwam

    heeft iemand ervaring met theezwam en heeft dit al weleens aan de vogels gegeven ?

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Bartje1
    heeft iemand ervaring met theezwam en heeft dit al weleens aan de vogels gegeven ?
    Wat is theezwam ?
    Mijn leven...........


    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Word bij duiven melkers gegeven met zeer goede resultaten ,zou graag meer ervaringen horen .jammer dat die er blijkbaar niet zijn . gewoon zelf maar eens uit testen .

        Opmerking


        • #5
          denk tot dit het beste is bartje zelf proberen, heb het nooit gedaan ook niet bij mijn reisduiven.

          dus zou het echt niet weten.

          Opmerking


          • #6
            schijnt de duiven beter te beschermen in de vrachtwagen tijdens vluchten ook zijn de duiven mooi rose en geven veel pluimen werk schijnbaar goed op darm flora en ze komen snel door de rui .ik drink het zelf ook en geef het inmiddels aan mijn vogels

            Opmerking


            • #7
              oh wist ik niet, jha waarom niet natuurlijk als het gezond is en lekker meer hoeft het niet te zijn natuurlijk.

              Opmerking


              • #8
                Voor een juiste verklaring / uitleg over de werking zou men (volgens mij) alles moeten weten over de stofjes in het mengsel en wat deze stofjes doen of waar ze eventueel voor nodig zijn en in welke hoeveelheden enzovoort.
                Een ander linkje: http://people.zeelandnet.nl/elvin/ko...thee_info.html
                De verhalen over dat iets heeft geholpen zeggen mij persoonlijk weinig, dit omdat er teveel onzekere / niet genoemde / onbekende factoren zijn die een invloed zouden kunnen hebben.
                Maar ik bewonder je zoeken naar verbeteringen Bartje

                Opmerking


                • #9
                  Dank je Ele.

                  Ik kijk natuurlijk hoe de vogels er op reageren ik gaf al regelmatig groene thee omdat ik daar goede ervaringen mee heb maar blijf altijd zoeken naar beter aangezien het bij een redelijk aantal duiven melkers is uit getest zie ik geen gevaar voor mijn vogels om het ook met regelmaat te geven en het zo uit te testen de duiven dokter adviseerde mijn het twee maal per week te geven heb ook vernemen dat er meer publicatie aan word gegeven .het zuiver het lichaam ook bij mensen lekker is het niet blijf thee en geen bier
                  houd u op de hoogte van mijn bevindingen bij de vogels.

                  m.v.g bartje

                  Opmerking


                  • #10
                    mooie link Ele bedankt

                    Opmerking


                    • #11
                      lekker is het niet blijf thee en geen bier

                      bartje, wilt daarom nog niet zeggen tot thee niet lekker kan zijn eh.

                      zijn verschillende soorten wat wel lekker zijn, maar niet iedereen heeft de zelfde smaak.(gelukkig ook maar)

                      heb maar met 1 thee ervaring wat ik weet tot het ook wel echt werkt, en dat is nana thee ofwel ook Marokkaanse Thee genoemt.

                      zeer sterk van smaak en zeer gezond!, heb dit de eerste keer gedronken 3 jaar geleden bij een Marokkaanse vriend van mij.(zeer lekker)

                      ik was hondsziek geworden toen, en hij had dit voor mij klaar gemaakt had 2 kleine tasjes gedronken hier van en vroeg mijn bedje in gekropen.

                      dag daarna was ik weer zo fit als maar kon zijn, sins dien drink ik het graag en dit voer ik ook heel soms aan mijn vogels.

                      Opmerking

                      Working...
                      X