Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Theezwam

Senior lid
    Thanks
    0

Theezwam

heeft iemand ervaring met theezwam en heeft dit al weleens aan de vogels gegeven ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartje1 Bekijk Bericht
    heeft iemand ervaring met theezwam en heeft dit al weleens aan de vogels gegeven ?
    Wat is theezwam ?
    Mijn leven...........
    Neophema's
    ..........zijn mijn leven !

Senior lid
    Thanks
    0
    Word bij duiven melkers gegeven met zeer goede resultaten ,zou graag meer ervaringen horen .jammer dat die er blijkbaar niet zijn . gewoon zelf maar eens uit testen .

Senior lid tequila_069's Avatar
    Thanks
    1
    denk tot dit het beste is bartje zelf proberen, heb het nooit gedaan ook niet bij mijn reisduiven.

dus zou het echt niet weten.

Senior lid
    Thanks
    0
    schijnt de duiven beter te beschermen in de vrachtwagen tijdens vluchten ook zijn de duiven mooi rose en geven veel pluimen werk schijnbaar goed op darm flora en ze komen snel door de rui .ik drink het zelf ook en geef het inmiddels aan mijn vogels

Senior lid tequila_069's Avatar
    Thanks
    1
    oh wist ik niet, jha waarom niet natuurlijk als het gezond is en lekker meer hoeft het niet te zijn natuurlijk.

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11
    Voor een juiste verklaring / uitleg over de werking zou men (volgens mij) alles moeten weten over de stofjes in het mengsel en wat deze stofjes doen of waar ze eventueel voor nodig zijn en in welke hoeveelheden enzovoort.
    Een ander linkje: http://people.zeelandnet.nl/elvin/ko...thee_info.html
    Uitvoerig onderzoek heeft uitgewezen dat de Komboecha naast tal van andere, niet gemakkelijk te definiëren antibiotische stoffen vooral Glucuronzuur, vitamine B1, B2, B3, B6 en B12, alsinede foliumzuur en rechtsdraaiend, dus D-Melkzuur (+) produceert.
    De verhalen over dat iets heeft geholpen zeggen mij persoonlijk weinig, dit omdat er teveel onzekere / niet genoemde / onbekende factoren zijn die een invloed zouden kunnen hebben.
    Maar ik bewonder je zoeken naar verbeteringen Bartje

Senior lid
    Thanks
    0
    Dank je Ele.

Ik kijk natuurlijk hoe de vogels er op reageren ik gaf al regelmatig groene thee omdat ik daar goede ervaringen mee heb maar blijf altijd zoeken naar beter aangezien het bij een redelijk aantal duiven melkers is uit getest zie ik geen gevaar voor mijn vogels om het ook met regelmaat te geven en het zo uit te testen de duiven dokter adviseerde mijn het twee maal per week te geven heb ook vernemen dat er meer publicatie aan word gegeven .het zuiver het lichaam ook bij mensen lekker is het niet blijf thee en geen bier
    houd u op de hoogte van mijn bevindingen bij de vogels.

m.v.g bartje

Senior lid
    Thanks
    0
    mooie link Ele bedankt

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten